2008-03-06, 21:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Föresten är det någon som vet om det kommer komma en 5:a?

De har pratat om de att det ska komma ett 5e spel och det ska vara över hela tameriel och innehålla någon form av multiplayer.
Citera
2008-03-06, 21:45
Medlem
Profets avatar
Hehe jävlar vad jag frågar om saker hela tiden känner jag ^^

Har börjat om på en gubbe och har 1000 g0old bounty redan från början Alltså det enda jag gjort är uppdraget i kvatch där man stänger porten. Jävligt störande att behöva springa från vakter hela tiden!

Går det att bli av med bounty utan att sitta i fängelse/betala?
Citera
2008-03-06, 21:50
Medlem
Tekoppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schill88
De har pratat om de att det ska komma ett 5e spel och det ska vara över hela tameriel och innehålla någon form av multiplayer.

Åh gud prata inte sådant snusk med mig schill88, du har gjort mig våt i byxan nu. Nej men om nästa spel i serien kommer ha multiplayer kommer jag nog att låsa in mig i en källare och spela tills spelet dör ut totalt. Undrar hur det spelet kommer se ut.

Detta är vell inte rätta tråden att diskutera detta i men vad tror ni 5an kommer inehålla för smaskigheter som inte finns nu? Själv tror jag att dom kommer göra så du kan svinga svärdet själv, så att du kontrollerar striderna mera själv. Du kommer kunna ta tillbaks pilen om du börjat skjutit med mera.

Nej men ett multiplayer läge med oblivion hade gott räckt länge, i alla fall om dom "köpt" upp vissa mods som finns nu och gjort dom till en del av spelet. Hoppas dom inte glömmer vad dom alltid misslyckats med bara, För då kommer jag få en tår i ögat ärligt talat.
Citera
2008-03-06, 23:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tekoppar
Åh gud prata inte sådant snusk med mig schill88, du har gjort mig våt i byxan nu. Nej men om nästa spel i serien kommer ha multiplayer kommer jag nog att låsa in mig i en källare och spela tills spelet dör ut totalt. Undrar hur det spelet kommer se ut.

Detta är vell inte rätta tråden att diskutera detta i men vad tror ni 5an kommer inehålla för smaskigheter som inte finns nu? Själv tror jag att dom kommer göra så du kan svinga svärdet själv, så att du kontrollerar striderna mera själv. Du kommer kunna ta tillbaks pilen om du börjat skjutit med mera.

Nej men ett multiplayer läge med oblivion hade gott räckt länge, i alla fall om dom "köpt" upp vissa mods som finns nu och gjort dom till en del av spelet. Hoppas dom inte glömmer vad dom alltid misslyckats med bara, För då kommer jag få en tår i ögat ärligt talat.

HAHAHA jag hade ståkuk i två veckor efter jag lästa rycktet. Jag hoppas att de köper upp OOO modden och vidarutväcklar den mer. Jag hoppas att de tar tillbaka skillsen som fanns i de tidigare spelen ex light medium och heavy armor osv. Mer skills att välja på. Mer vapen och armors typer. Gillar OOO moddens worn armor osv. Jag vill gärna ha mer typer av valmöjligheter i spelet. Valmöjligheter som känns verkligen. Dödar man en person så far man bara inte en bounty utan man kanske får negativa efekter som ångest osv som gör att man får nedsatta skills. Är man en van mördare så får man inte lika mycket negativa effekter. Samma med tjuv. Det ska vara svårare att vara en tjuv och stjäla saker.
Citera
2008-03-06, 23:36
Medlem
Har tagit upp det här spelet igen då jag inte hittade några andra bra spel att spela, och har inte kört igenom ett lir på väldigt länge.

När jag spelade det förra gången körde jag på lättaste svårighetsgraden, och flög igenom spelet i princip.

Den här gången använder jag Francesco's Leveled Creatures/Items List, så att levels är mer statiska, och kör på normal. Problemet är dock att jag har 100 strength, 100 blade, och ändå har jag problem med att döda en clanfear. Vad skall man göra i en sådan situation? Är det mycket som hänger på utrustning i Oblivion? I dagsläget har jag en claymore, vad bör jag skaffa för svärd och annan utrustning för att kunna ta mig igenom Oblivion-portar helskinnad?
Citera
2008-03-09, 11:45
Medlem
jacboys avatar
knights of the nine

Citera
2008-03-09, 12:35
Medlem
ollebulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacboy

Är det den då man faller varje gång? Testa att ta på bootsen som är en del av den rustningen....
Citera
2008-03-09, 16:10
Medlem
jacboys avatar
knights of the nine

Vadå faller ? man är ju nere i typ underjorden, sen är det typ olika broar man ska få ner tror jag..
Citera
2008-03-13, 17:30
Medlem
fighters stronghold

Hej jag har laddat ner fighters stronghold till 360 men tycks inte kunna hitta dit eller få igång nån sorts quest.
tack på för hand för all hjälp.
/sune
Citera
2008-03-13, 17:43
Medlem
Hr. Grips avatar
Patch 1.1

Jag har behov av att updatera pga en mod men det går inte!
Jag startar uppdateringsprogramet, det startar men efter ett tag säger det:

Old file not found. However, a file of the same name was found. No update done since file contents do not match.

Oblivion har dock inte uppdaterats .

Vad göra?
Citera
2008-03-13, 17:56
Medlem
ShmotZs avatar
Men en sak jag inte fattar, det är ett helt jävla great spel alltså! Men saken är man kan ju få en armor blessed av de 9: o gudarna så ingen attackerar en. Vad finns kvar att göra då då har man ju praktis taget spela klart spelet
Citera
2008-03-13, 18:01
Medlem
Ben Avrahams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Men en sak jag inte fattar, det är ett helt jävla great spel alltså! Men saken är man kan ju få en armor blessed av de 9: o gudarna så ingen attackerar en. Vad finns kvar att göra då då har man ju praktis taget spela klart spelet
Då provocerar man fram attacker! Kan rekommendera en genomspelning av Dark Brotherhood, riktigt stämningsfullt.

Någon som har modden Deadly Reflexes? Är den förhöjande eller fördummande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in