2014-12-31, 22:15
Medlem
CoopColas avatar
Jag har en gammal samsung galaxy GT-s7580 med android version 4.2.2 För ca ett halvår sedan fick jag tag på telefonen och började använda den.

Nästan alltid när jag sitter inne på fb är det via telefonen. Jag skaffade en app som heter "Flashback lite" som jag var nöjd med. Men för några dagar sedan märkte jag att inlägg inte blev postade, pm gick inte iväg etc. Så jag skaffade en annan app som bara heter Flashback (står FB med två stora bokstäver som ikon).

Men jag märkte att när jag googlar, kör chrome, och får upp flashback länkar så öppnas ej appen utan jag kommer bara vidare med chrome.. Med "Flashback lite" så fick jag välja med vilket program jag ville öppna länken med (tex fb lite, chrome).

Jag har googlat och försökt hitta någon inställning men jag kan i princip inget om telefoner så jag hade ingen framgång.. Så jag tog helt enkelt o gjorde som när jag började använda telefonen och laddade ned "Flashback lite" men då fungerar det helt plötsligt inte heller..

Allt jag kan komma på att jag har gjort är att jag har satt i ett extra SD-kort, har inte pillat på några inställningar eller så...

Är lite onykter så sorry om något är rörigt, men det är bara fråga på så ska jag svara så gott jag kan.

Sry för en så lång text men ville få ned all info jag har för det här är eeeenormt störande och vill verkligen ha hjälp!

Tack på förhand

edit: kom på att med den webläsaren som kom med luren, som bara heter "Internet", har det aldrig funkat.. ska ta o testa lite olika webläsare nu
Senast redigerad av CoopCola 2014-12-31 kl. 22:36.
Citera
2014-12-31, 22:20
Medlem
Använd bara hemsidan, finns mobilversion

(FB) Flashback Forum - nu även i mobilversion !!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in