Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-05, 15:33
Medlem
Mantillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkuck
Men ni fattar väl att han nämde ryssar för att dribbla bort snutarna?

Vem som helst fattar ju att det är nissarna i söderort som ligger bakom detta. Ingen slump att detta började i samband med att dom släpptes.

Förmodligen inte så populärt att prata om avsugningar i förhören.

*Suck* Rätt jobbigt med kommentatorer som söker uppmärksamhet genom små kryptiska fjantinlägg.
Vaddå nissarna i söderort som släpptes? Vaddå avsugningar i förhören?
Redogör för fakta om det ni säger, eller knip. Annars framstår ni bara som spammande svammeltroll!
Citera
2015-01-05, 15:46
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mantilla
*Suck* Rätt jobbigt med kommentatorer som söker uppmärksamhet genom små kryptiska fjantinlägg.
Vaddå nissarna i söderort som släpptes? Vaddå avsugningar i förhören?
Redogör för fakta om det ni säger, eller knip. Annars framstår ni bara som spammande svammeltroll!

Hen avser (FB) Skottlossning i Skogås söder om Stockholm - två personer beskjutna 26/4-14

Söderort (ett "gäng" kriminella från söderort) sades vara angriparna men bara en av dem behölls i häkte efter rättegången. Mil*tins vittnesmål (som även länkats i den tråden) är milt underhållande.

Så ett bråk mellan två kriminella falanger där en möjlighet är att de förmågor som släpptes nu försöker skrämma/avliva M.

Hoppas det blev tydligare för de som inte följt tråden om skjutningen i Skogås.
Citera
2015-01-05, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Hen avser (FB) Skottlossning i Skogås söder om Stockholm - två personer beskjutna 26/4-14

Söderort (ett "gäng" kriminella från söderort) sades vara angriparna men bara en av dem behölls i häkte efter rättegången. Mil*tins vittnesmål (som även länkats i den tråden) är milt underhållande.

Så ett bråk mellan två kriminella falanger där en möjlighet är att de förmågor som släpptes nu försöker skrämma/avliva M.

Då den tråden är låååång så tar jag tacksamt emot en direktlänk till det inlägget
Citera
2015-01-05, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister

Har letat som en tok efter hans vittnesmål. Utan att hitta. Du har inte möjlighet att hjälpa till? Hört att han nämner grejer han inte borde nämna!
Citera
2015-01-05, 18:24
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickerkille
Då den tråden är låååång så tar jag tacksamt emot en direktlänk till det inlägget

Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Har letat som en tok efter hans vittnesmål. Utan att hitta. Du har inte möjlighet att hjälpa till? Hört att han nämner grejer han inte borde nämna!

Testa:
http://www.filedropper.com/1417204572801

Om den funkar så har ni mkt läsning framför er.
Citera
2015-01-05, 19:42
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baldo
Fattar inte hur jag gör sånt! Hahaha! Men tack ändå!

Men det är då han snackar om att snubben suger av folk för att komma undan va? Han leker juh häftig och påstår att han knullat den andra lirarens mamma också.

Jag tror han roar sig. Och att det inte blev uppskattat:

Citat:
F2: I förra förhöret säger du "Ingen kommentar" på frågan om du känner Salvatore och
Mauri.
M: Nu har jag tänkt efter. Jag tänkte på Valeria och att hon är tillsammans med Mauri och bl
a bl a bl a. Jag ville inte säga det från början eftersom det fanns ett löfte att vi skulle hålla det
hemligt. Det är inte så kul att han får veta att jag dunkar hans brud medan han sitter.
Citat:
F2: I förra förhöret säger du att det finns 1000 skäl att du inte har några kommentarer på
Abshir. Vad menar du med det?
M: Allt jag säger kommer att skrivas upp va?
F2: Ja, det kommer det att göra.
M: Vad ska jag svara på den frågan, det finns 1000 skäl. Jag känner inte honom. Kanske på
nåt sätt bekant, hej. På nåt sätt. Men det finns 1000 skäl att jag inte vill känna honom. För
mig är han en ryggradslös människa. Han blev pressad en gång av fyra araber och för att han
skulle släppas loss från skogen så fick han utföra ett par duktigt sexuella tjänster. Jag vet inte
vad han gjorde, om han sög deras kukar, eller vad han… om de pissade på honom. Det är
allmänt fakta. Så en sådan människa vill jag inte ens titta på.
Det är det jag vet om honom.
Citat:
F: Jag vet att vissa saker kan man inte säga… Man golar inte. Man är ingen råtta.
M: Ja, men nu har jag ändå sagt för mycket. Sagt det där med att jag och en kompis haft sex
med Drescu mamma. Att Abshir blivit utdragen och skogen och blivit tvingad till sexuella
tjänster och att det finns en film på när han gör oralsex på en kille. Bara de grejerna är
tillräckligt på att folk kommer att bli snea. I alla fall de som har släpat ut honom i skogen.
Citat:
Drescu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Jag minns hans chock när
han kom hem, (Milutin visar hur Drescu såg ut när han kom på Milutin med hans mamma)
Citera
2015-01-05, 21:58
Medlem
Johan_08s avatar
Det är samma kille som i Skogås.

Snubben är en blatteversion av blondinbella, han är beroende av uppmärksamhet och är känd för liknande tidigare.

Killen har skjutit sig sig själv, var knappt några skottskador direkt utan det var små harmlösa egenvållade skador.
Bomben byggde han själv och den var felkonstruerad, kunde aldrig smälla av.
Citera
2015-01-09, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Skulle du Poppar popcorn det första du gjorde om du blev skjuten?

Tror att allt är ett jävla påhitt och han har skjutit sig själv i armen och kastat in en fejkbomb i sitt eget hus. Det är min teori men den kan vara helt fel så jag skriver bara vad jag tror. Okej om skotten tagit i västen men TVÅ skott på exakt samma plats när man springer och är jagad låter jävligt konstigt tycker jag. Sen att dom som misslyckades ha ihjäl han skickar in någon fejk bomb någon dag efter låter väl helt meningslöst för vad fan skulle det tjäna till. Så antingen har han kommit ihop sig med Jönssonligan som misslyckas med allt dom gör eller så vill han inte vara sämre än B*rtek och vill ha skottskador han med och helt enkelt skjuter han på sig själv eller ber en polare göra det och sen ringer snuten och säger att ryssarna skjutit han osv.
Citera
2015-01-09, 08:04
Medlem
Krapulants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame
Tror att allt är ett jävla påhitt och han har skjutit sig själv i armen och kastat in en fejkbomb i sitt eget hus. Det är min teori men den kan vara helt fel så jag skriver bara vad jag tror. Okej om skotten tagit i västen men TVÅ skott på exakt samma plats när man springer och är jagad låter jävligt konstigt tycker jag. Sen att dom som misslyckades ha ihjäl han skickar in någon fejk bomb någon dag efter låter väl helt meningslöst för vad fan skulle det tjäna till. Så antingen har han kommit ihop sig med Jönssonligan som misslyckas med allt dom gör eller så vill han inte vara sämre än B*rtek och vill ha skottskador han med och helt enkelt skjuter han på sig själv eller ber en polare göra det och sen ringer snuten och säger att ryssarna skjutit han osv.
Var kommer den uppgiften från?
Citera
2015-01-09, 15:32
Medlem
Hur tror ni Mille mår idag?
Att han blev skjuten i armen tyder väl ändå på att förövaren/rna inte var ute efter att döda (eller så har de bara jävligt dåligt skottsinne)...
Han måste vaRA jävligt skärrad efter att ha blivit skjuten... Eller tror ni han känner hämnd?....

Undra vad Milutin gjort för att förtjäna bli skjuten......
Citera
2015-01-09, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makrame

Hahah ofta skojaren går runt med väst.....?
Citera
2015-01-11, 03:57
Medlem
Hoppas att han blir frisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här