Citat:
Ursprungligen postat av
Baldo
Fattar inte hur jag gör sånt! Hahaha! Men tack ändå!
Men det är då han snackar om att snubben suger av folk för att komma undan va? Han leker juh häftig och påstår att han knullat den andra lirarens mamma också.
Jag tror han roar sig. Och att det inte blev uppskattat:
Citat:
F2: I förra förhöret säger du "Ingen kommentar" på frågan om du känner Salvatore och
Mauri.
M: Nu har jag tänkt efter. Jag tänkte på Valeria och att hon är tillsammans med Mauri och bl
a bl a bl a. Jag ville inte säga det från början eftersom det fanns ett löfte att vi skulle hålla det
hemligt. Det är inte så kul att han får veta att jag dunkar hans brud medan han sitter.
Citat:
F2: I förra förhöret säger du att det finns 1000 skäl att du inte har några kommentarer på
Abshir. Vad menar du med det?
M: Allt jag säger kommer att skrivas upp va?
F2: Ja, det kommer det att göra.
M: Vad ska jag svara på den frågan, det finns 1000 skäl. Jag känner inte honom. Kanske på
nåt sätt bekant, hej. På nåt sätt. Men det finns 1000 skäl att jag inte vill känna honom. För
mig är han en ryggradslös människa. Han blev pressad en gång av fyra araber och för att han
skulle släppas loss från skogen så fick han utföra ett par duktigt sexuella tjänster. Jag vet inte
vad han gjorde, om han sög deras kukar, eller vad han… om de pissade på honom. Det är
allmänt fakta. Så en sådan människa vill jag inte ens titta på.
Det är det jag vet om honom.
Citat:
F: Jag vet att vissa saker kan man inte säga… Man golar inte. Man är ingen råtta.
M: Ja, men nu har jag ändå sagt för mycket. Sagt det där med att jag och en kompis haft sex
med Drescu mamma. Att Abshir blivit utdragen och skogen och blivit tvingad till sexuella
tjänster och att det finns en film på när han gör oralsex på en kille. Bara de grejerna är
tillräckligt på att folk kommer att bli snea. I alla fall de som har släpat ut honom i skogen.
Citat:
Drescu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Jag minns hans chock när
han kom hem, (Milutin visar hur Drescu såg ut när han kom på Milutin med hans mamma)