F: Jag vet att vissa saker kan man inte säga… Man golar inte. Man är ingen råtta.
M: Ja, men nu har jag ändå sagt för mycket. Sagt det där med att jag och en kompis haft sex
med Drescu mamma. Att Abshir blivit utdragen och skogen och blivit tvingad till sexuella
tjänster och att det
finns en film på när han gör oralsex på en kille. Bara de grejerna är
tillräckligt på att folk kommer att bli snea. I alla fall de som har släpat ut honom i skogen.
fan det hettar till
F2: Men enligt dig så är det ju inte dem som har gjort det här. Eller har jag missuppfattat
dig?
M: Enligt mig, jag känner igen alla de där. Det är inte de som sköt mot mig. Så fort jag
vaknar så ser jag alla deras ansikten, innan jag går och lägger mig. Det första, innan jag
somnar, jag ser deras ansikten. Jag har kollat en och ens Facebook, flera bilder på dem,
Drescu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Jag minns hans chock när
han kom hem,
(Milutin visar hur Drescu såg ut när han kom på Milutin med hans mamma)
Det kommer jag aldrig att glömma bort. Jag minns alla alla alla alla alla, och det är inte dem!
T.o.m tröjorna… jag drog det som ett skämt eftersom alla sitter inne. Förstår du vad jag
menar. Det är vad ryktet säger.
Milutin vill tillägga att om han hade skjutit någon, vilket han inte har gjort, så skulle han
aldrig ha gått hem till någon, ringt en taxi och sedan åkt taxi från platsen.
Han skulle isåfall
sprungit långt in i skogen och lekt grävling i 48 timmar.