Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-11, 14:24
Medlem
brajzillas avatar
Har hans vistelse i kambodja kanske med skogåsfallet att göra? verkar ju som att det är någon förhandling i HR som ska bli klar i dagarna? Negern som hamna på livstid kanske går fri eller nått ditåt... Dom verkar ju dessutom försökt att klippa han 2ggr efter så.
Senast redigerad av brajzilla 2015-03-11 kl. 14:35.
Citera
2015-03-11, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Har hans vistelse i kambodja kanske med skogåsfallet att göra? verkar ju som att det är någon förhandling i HR som ska bli klar i dagarna? Negern som hamna på livstid kanske går fri eller nått ditåt... Dom verkar ju dessutom försökt att klippa han 2ggr efter så.

Det låter som ett troligt scenario. Milutin skrev ju också att något kommer hända inom 5 dagar.
Signaturen yaser kanske vet mer. Hur ska Vildsvinet hantera situationen tillbaka på svensk mark?
Citera
2015-03-11, 17:01
Medlem
Har nog inte skrattat såhär mycket sen jag läste raffa tråden. Denna multim är ju iaf mycket tuffare än raffa om man ska säga så men han är lika tragisk. Hans instagram hans bilder på pengar när han skjuter testo osv är bara helt sinnes sjukt. Men tack multim för att du får mig att skratta. Älskar bilden med karlbroshan "redan 2 magg tömda på olika orter". Sasha verkar du vara den enda smarta utav alla dessa förstår inte vad fan han gör med sådana här luffare. För att polisen ska kunna gripa multim krävs det inte mycket bara kolla vad han skriver på sociala medier. Multim blir riktigt hajpad av att han fått så mycket uppmärksamhet på fb så han lägger bara upp grövre och grövre grejer.hahaha fy fan vilka människor. Hoppas soc ser detta och tar hans barn ifrån honom . Sasha lämna dessa jävla luffare bakom dig och fortsätt med det du gör själv utan dessa luffare . Du verkar du endå ha någorlunda bra rykte jämfört med dem här pajasarna!
Citera
2015-03-11, 17:22
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av metamfetaminist
Haha ok läste några sidor. Får fördjupa mig i Fup imorgon. Är det bekräftat gällande att nån av gossarna fått suga balle alt blivit våldtagen? Samt satte han på killens mamma eller bara provocerade?

Hursomhelst så har han ett stort sinne av humor Milutin!

Gått rykten på stan att AH gett oralsex till "nån", vet ärligt talat inte om det stämmer eller inte....

Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
Medlemmar jag har kunnat urskilja på Instagram är följande:

Europas Gudfader, Milutin, CarlBroshan, Ermano, Den långe hemlige ambassadören.

Ja det är dom jag hittat, finns det några aningar om vem den "hemlige" är?
Får jag fråga hur han fik benämningen "Europas gudfader"?

Citat:
Ursprungligen postat av metamfetaminist
Gudfadern? Vem är han och om jag förstått rätt så är han en fd org kriminell ifrån Sthlm?

Han poserar ju själv glatt i DA kläder, har både Facebook och Twitter så ovetande om reklamen verkar han ju inte vara.
I mina ögon så är han oxå medlem i DA, kanske till och med den som styr.

Det är det jag tycker är väldigt märkligt, han är av det "gamla gardet" av "juggarna"...
Börjar misstänka att mycket av detta är planerat i minsta detalj, i sådana fall borde dom planerat detta lite bättre...

Citat:

Hade inte Sa#a stått på ena sidan vet jag inte vilka som hade vunnit, men med han på deras sida så förvandlar dom Söderort till Slödderort tror jag .
Citera
2015-03-11, 17:27
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraft123
Har nog inte skrattat såhär mycket sen jag läste raffa tråden. Denna multim är ju iaf mycket tuffare än raffa om man ska säga så men han är lika tragisk. Hans instagram hans bilder på pengar när han skjuter testo osv är bara helt sinnes sjukt. Men tack multim för att du får mig att skratta. Älskar bilden med karlbroshan "redan 2 magg tömda på olika orter". Sasha verkar du vara den enda smarta utav alla dessa förstår inte vad fan han gör med sådana här luffare. För att polisen ska kunna gripa multim krävs det inte mycket bara kolla vad han skriver på sociala medier. Multim blir riktigt hajpad av att han fått så mycket uppmärksamhet på fb så han lägger bara upp grövre och grövre grejer.hahaha fy fan vilka människor. Hoppas soc ser detta och tar hans barn ifrån honom . Sasha lämna dessa jävla luffare bakom dig och fortsätt med det du gör själv utan dessa luffare . Du verkar du endå ha någorlunda bra rykte jämfört med dem här pajasarna!

Vad jag kan förstå efter att ha läst polisens avlyssningar av deras telefonsamtal i skogås FUP:en så framstår sasha nästan som någon hjälpcentral som säger vad han ska göra/informerar om läget o.s.v.
Citera
2015-03-11, 17:42
Medlem
brajzillas avatar
Avsugningsryktet lär ju ha med det här att göra?

"Vad ska jag svara på den frågan, det finns 1000 skäl. Jag känner inte honom. Kanske på
nåt sätt bekant, hej. På nåt sätt. Men det finns 1000 skäl att jag inte vill känna honom. För
mig är han en ryggradslös människa. Han blev pressad en gång av fyra araber och för att han
skulle släppas loss från skogen så fick han utföra ett par duktigt sexuella tjänster. Jag vet inte
vad han gjorde, om han sög deras kukar, eller vad han… om de pissade på honom. Det är
allmänt fakta. Så en sådan människa vill jag inte ens titta på.
Det är det jag vet om honom."
Citera
2015-03-11, 19:36
Medlem
brajzillas avatar
F: Jag vet att vissa saker kan man inte säga… Man golar inte. Man är ingen råtta.
M: Ja, men nu har jag ändå sagt för mycket. Sagt det där med att jag och en kompis haft sex
med Drescu mamma. Att Abshir blivit utdragen och skogen och blivit tvingad till sexuella
tjänster och att det finns en film på när han gör oralsex på en kille. Bara de grejerna är
tillräckligt på att folk kommer att bli snea. I alla fall de som har släpat ut honom i skogen. fan det hettar till

F2: Men enligt dig så är det ju inte dem som har gjort det här. Eller har jag missuppfattat
dig?
M: Enligt mig, jag känner igen alla de där. Det är inte de som sköt mot mig. Så fort jag
vaknar så ser jag alla deras ansikten, innan jag går och lägger mig. Det första, innan jag
somnar, jag ser deras ansikten. Jag har kollat en och ens Facebook, flera bilder på dem,
Drescu känner jag, inte bara för att jag har knullat hans mamma. Jag minns hans chock när
han kom hem, (Milutin visar hur Drescu såg ut när han kom på Milutin med hans mamma)
Det kommer jag aldrig att glömma bort. Jag minns alla alla alla alla alla, och det är inte dem!
T.o.m tröjorna… jag drog det som ett skämt eftersom alla sitter inne. Förstår du vad jag
menar. Det är vad ryktet säger.

Milutin vill tillägga att om han hade skjutit någon, vilket han inte har gjort, så skulle han
aldrig ha gått hem till någon, ringt en taxi och sedan åkt taxi från platsen. Han skulle isåfall
sprungit långt in i skogen och lekt grävling i 48 timmar
.
Senast redigerad av brajzilla 2015-03-11 kl. 19:45.
Citera
2015-03-12, 06:38
Medlem
Hollyds avatar
Citat:
Det är inte straffbart att vara mytoman
Citera
2015-03-12, 08:03
Medlem
Citat:

"Redan 2 magg tömda på olika semesterorter": https://instagram.com/helt_vanlig_kille/p/0HfYZ_xtm6/
Citera
2015-03-12, 08:26
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
"Redan 2 magg tömda på olika semesterorter": https://instagram.com/helt_vanlig_kille/p/0HfYZ_xtm6/

Okej men då är det ju rätt uppenbart att det är hämnd för skogås och de två mordförsöken på honom som står på tapeten!
Citera
2015-03-12, 08:42
Medlem
Citat:
Okej men då är det ju rätt uppenbart att det är hämnd för skogås och de två mordförsöken på honom som står på tapeten!

Ja, känns som det kan hända saker den närmsta tiden. Vissa behöver nog ta sig en titt över axeln om Vildsvinet är löst.
Citera
2015-03-12, 09:06
Medlem
NitGrits avatar
https://instagram.com/p/0HfYZ_xtm6/

vildsvinet vässar siktet med en M16, jävla odjur i blicken!! leverera nu!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in