• 4
  • 5
2015-01-29, 20:03
Medlem
JuristGrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yahnoovas
Det betyder inte att han ska ha hörlurar inproppade hela dagen, utan under stunden.
Inte fan vill jag ens ha en vanlig konversation med en nykter när jag är stoned.. Speciellt inte när det
gäller att man ska få argumentera
Myspysvärld du lever i där hörlurar betyder frånkopplad, ifall jag hängde med någon som rökte och ville ha, trots hörlurar eller ej så skulle jag ta kontakt, ifall personen skulle muppa sig med sina symboliska hörlurar så skulle jag skrattat och panga en dos heroin...
edit: Och hur mycket mys är det inte att bli skrattad åt över sitt beteende?

Citat:
Ursprungligen postat av AcidGherkin
Jag har en väldigt bra lösning till TS. Om herrn, (TS) kunde bli lite givmild och inte vara så rackarns snål så skulle TS nog inte känna sig 'tvungen' att bjuda längre! BOOM!
Att låta iglar suga på en leder bara till att de tar mer blod, vilket är vad TS upplever när han startade tråden, ett fenomen en vampyr som du inte förstår!
Citat:
Ursprungligen postat av Chooba
Om du vill att dom ska sluta hitta på ursäkter - Och om du nu vill bjuda eller inte - så säger du bara det till dom.

Har man röka bjuder man sina vänner.
Börjar dom utnyttja det så slutar man.
Word men som TS, är sambo med 2 vänner som kanske inte njuter lika mycket som mig av det, handlar inte fullt om vänskap när enda anledningen till att de är med och röker är för att de bor under samma tak, folk är inte flugor men dem söker sig lik förbannat till skit!
Senast redigerad av JuristGross 2015-01-29 kl. 20:13.
Citera
2015-01-29, 23:45
Medlem
AmnesiaHazes avatar
Det känns ju som att det inte finns någon tillit mellan er. Eftersom de måste ljuga hela tiden etc...
Så varför bry dig? Rök ditt gräs i frid tills de erkänner att dem vill smaka lite. Då kanske du bjuder.
Citera
2015-01-30, 08:03
Medlem
AcidGherkins avatar
Ta mitt tips så klarar TS sig.
Citera
2015-01-30, 13:33
Medlem
KaptenBrunos avatar
Gräs bjuder man på, lite av kulturen i sig skulle jag säga. Finns ju inget bättre än att dela en gås med nån man tycker om eller ännu bättre en främling på stan.

När det kommer till pengar och man känner sig uttnyttjad är det inte på samma nivå längre och jag tycker du borde säga som du tycker till dina roomies. Bry dig inte om vad folk säger här om att du är snål osv, de vet inte hur din situation ser ut. Jag kan säga att själv hade blivit less om någon snyltar på mittt röka i ett år utan att bjuda tillbaka på ett eller annat sätt.
Citera
2015-01-30, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenBruno
Gräs bjuder man på, lite av kulturen i sig skulle jag säga. Finns ju inget bättre än att dela en gås med nån man tycker om eller ännu bättre en främling på stan.

När det kommer till pengar och man känner sig uttnyttjad är det inte på samma nivå längre och jag tycker du borde säga som du tycker till dina roomies. Bry dig inte om vad folk säger här om att du är snål osv, de vet inte hur din situation ser ut. Jag kan säga att själv hade blivit less om någon snyltar på mittt röka i ett år utan att bjuda tillbaka på ett eller annat sätt.
Gräs bjuder man på, ja.

Tycker även man bjuder på öl och annat, vem fan sitter med en platta öl och super och bjuder inte dem 2 polarna som sitter brevid?

Vem sitter och röker en gås med 2 sugna brevid utan att bjuda?
Citera
2015-01-30, 18:41
Medlem
Aerosol-s avatar
Säg att du behöver det till ett annat tillfälle.
Citera
2015-01-30, 20:19
Medlem
RMBKKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerosol-
Säg att du behöver det till ett annat tillfälle.

Svårt när man sitter och röker. Och vem fan behöver spara röka till ett annat tillfälle?

Till TS: Skaffa kulor och säg åt dina rumskompisar att fråga rakt ut om dom är sugna, att det är löjligt med sånt beteende och inget som leder till belöning. Och konfrontera dom för helvete angående det stulna, grindade weedet - säg att du fanimig vet att det försvunnit och att det är en jävligt respektlös grej att göra. Har dom ett uns av respekt för dig så erkänner dom det, detsamma gäller att fråga rakt ut. Har dom inte den respekten så fattar jag inte vad fan du ska fortsätta bo med idioterna för. Dom stjäl och ljuger för dig, är det såna vänner du vill bo med eller?

För övrigt tycker jag att man bjuder om man röker. Delad bänghet är dubbel bänghet, som man brukar säga...
Citera
2015-01-30, 20:24
Medlem
Aerosol-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RMBKK
Svårt när man sitter och röker. Och vem fan behöver spara röka till ett annat tillfälle?

Till TS: Skaffa kulor och säg åt dina rumskompisar att fråga rakt ut om dom är sugna, att det är löjligt med sånt beteende och inget som leder till belöning. Och konfrontera dom för helvete angående det stulna, grindade weedet - säg att du fanimig vet att det försvunnit och att det är en jävligt respektlös grej att göra. Har dom ett uns av respekt för dig så erkänner dom det, detsamma gäller att fråga rakt ut. Har dom inte den respekten så fattar jag inte vad fan du ska fortsätta bo med idioterna för. Dom stjäl och ljuger för dig, är det såna vänner du vill bo med eller?

För övrigt tycker jag att man bjuder om man röker. Delad bänghet är dubbel bänghet, som man brukar säga...

Man kan säga att man ska ha den för att pugga skola eller vad som helst
Citera
2015-01-31, 02:49
Medlem
frankofils avatar
Be dem sluta vara sånna töntar och att dom får fråga nån gång, och bjuda tillbaka.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in