Citat:
Ursprungligen postat av
Yahnoovas
Det betyder inte att han ska ha hörlurar inproppade hela dagen, utan under stunden.
Inte fan vill jag ens ha en vanlig konversation med en nykter när jag är stoned.. Speciellt inte när det
gäller att man ska få argumentera
Myspysvärld du lever i där hörlurar betyder frånkopplad, ifall jag hängde med någon som rökte och ville ha, trots hörlurar eller ej så skulle jag ta kontakt, ifall personen skulle muppa sig med sina symboliska hörlurar så skulle jag skrattat och panga en dos heroin...
edit: Och hur mycket mys är det inte att bli skrattad åt över sitt beteende?
Citat:
Ursprungligen postat av
AcidGherkin
Jag har en väldigt bra lösning till TS. Om herrn, (TS) kunde bli lite givmild och inte vara så rackarns snål så skulle TS nog inte känna sig 'tvungen' att bjuda längre! BOOM!
Att låta iglar suga på en leder bara till att de tar mer blod, vilket är vad TS upplever när han startade tråden, ett fenomen en vampyr som du inte förstår!
Citat:
Ursprungligen postat av
Chooba
Om du vill att dom ska sluta hitta på ursäkter - Och om du nu vill bjuda eller inte - så säger du bara det till dom.
Har man röka bjuder man sina vänner.
Börjar dom utnyttja det så slutar man.
Word men som TS, är sambo med 2 vänner som kanske inte njuter lika mycket som mig av det, handlar inte fullt om vänskap när enda anledningen till att de är med och röker är för att de bor under samma tak, folk är inte flugor men dem söker sig lik förbannat till skit!