• 1
  • 2
2015-01-29, 14:14
Medlem
Min tanke är att han vill att KD ska komma närmare SD, därför han vill att KD ska kontakta han. På så sätt kan han brytta stigmat att sammarbeta med SD.
2015-01-29, 14:17
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
I Sveriges kommer man med i tidningen om man äter med folk som inte tillhör etablissemanget, trevligt..
2015-01-29, 14:18
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Birro kanske har några roliga hemligheter från journalister i Expressen
2015-01-29, 14:19
Medlem
Bisarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Birro är jävligt skön, tänkt om han går med i SD nu?!?!?!
Varför skulle han välja att byta till SD för att Hägglund avgår? Snarare tvärtom, antar jag, att han vill positionerna sig starkare i KD genom att få hjälp av SD (eftersom Strindberg inte lever och Totti är för långt borta). Eller? Jag är osäker.
2015-01-29, 14:19
Medlem
Sagt det tidigare och säger det igen!

Får nästan tårar i ögonen, Marcus Birro respekt till dig! Stå rakryggad, du är för jäkla skön. För hade jag lite svårt med dig när du satt i fotbollskanalen med resten av kostymnissarna som aldrig ens nuddat en boll och hävde ut dig massa fotbollssnack med lite snobbiga vibbar som man oftast fick av det programmet. Men skenet kan bedra..Du har all min respekt och det känns som att vinden i Sverige börjar vända, folk pallar inte vara falska PK-are längre.

Kanske kan det vara så att nyheten heller inte är sann, tänk så hittar Expressen på detta för att förstöra Birros rykte? Eller så kanske det är tvärtom, Birro kanske har sökt sig till SD för att han kanske har nått saftigt som han ligger och trycker på, nån videofilm av Thomas Mattsson kanske Som SD kan använda mot Expressen och utpressa dom att för en gångs skull sprida verklighetsförankrad information om SD och situationen i Sverige..? Vem vet. Intressant iallafall.
2015-01-29, 14:20
Medlem
Sebbe.Straxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackdasen
Göran Hägglund har just avgått efter 11 år som partiledare. Men Marcus Birro och SD toppar Expressens förstasida. SD är hett!

Expressen, Birros gamla arbetsgivare som sparkade birro när han kritiserat Islam. Expressen drar sig inte från att fortsätta trakassera birro.
Medlem
flashbackdasens avatar
Lite mer info i Aftonbladet. Då det inte är en relevant bild i artikeln så använder jag unvis så att Aftonbladet inte ska få annonsintäkter.

http://www.unvis.it/www.aftonbladet....cle20238013.ab
Medlem
Ratis avatar
Det står ju i artikeln.
"– Jag kan inte säga så mycket kring detaljer, säger Bylund och fortsätter:
– Det handlar om en turné där han vill ha med mig. Tanken är att det ska vara jag, Mattias, han, Mikael Wiehe och Timbuktu.
"
http://www.expressen.se/nyheter/birr...med-sd-toppen/
2015-01-29, 14:25
Moderator
Tinuviels avatar
I nuläget har den här lunchen ingen visad inrikespolitisk relevans och tråden kommer därför att låsas. Skulle något konkret framkomma kan moderator kontaktas via PM så låses tråden upp igen.

Klick!

// mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in