Citat:
Ursprungligen postat av
Csheen
Kanske kanske. r ju inga nglar vi pratar om utan mnniskor som r kapabla till att skjuta ner en person. Finns ju personer som synts till precis innan, som frdats i bil med stark knytning till bsk. I samma omrde. Frey ska ha gtt p en medlem ur klubben nr denne hade sina barn med sig. Frey fick ett nerkp men frgan r om det rckte dr? Knns som detta var fr att statuera ett exempel p vad som hnder om ngon gr p en medlem nr barnen och familj r med?
Detta r bara en teori.
Tror detta ligger nrmare sanningen n ngon annan spekulation, knner BO vldigt bra och kan ven bekrfta pstendena om jiddret med dyrby men det ska ju enligt vittnen ha varit tv GM och utfrandet, tiden och BP talar emot det jag citerade. Bde fr klumpigt grovt oskicklig vapenhantering samtidigt med de vriga faktorerna som gr det till ett "kom och grip mig" epic fail med klass.
Enda anledningen att polisen inte lst fallet r att BO inte vill det och kan mycket vl ha givit vilseledande grningsmannabeskrivning. Kan ven finnas en viss ovilja hos polisen s det sammantaget skapar dliga odds fr upplsningen.
Sist s tror jag inte historien r frdig, ngon/ngra tittar sig nog lite extra ver axeln fr det enda det resulterat i r en fly frbannad Fr*y. (Med all rtt)
Simma lugnt!