Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-02, 17:50
Medlem
Bajsfacistens avatar
OM det nu är sant så lär ju öka sannolikheten för det trevliga folket att gå fria nu när huvudvittnet och målsägaren inte kan vittna.

Usch vad hemskt.
Citera
2015-04-02, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten
OM det nu är sant så lär ju öka sannolikheten för det trevliga folket att gå fria nu när huvudvittnet och målsägaren inte kan vittna.

Usch vad hemskt.

Om hon nu skulle vara död, så har hon ändå vittnat för polisen, undersökts av läkaren, och det lär finnas andra vittnesmål också. Exempelvis vittnesmålet från någon av dem som inte längre är misstänkt, alltså den som till en början ''raggade'' henne.
Citera
2015-04-02, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman
Jag trollar inte, skulle aldrig få för mig att gå in och skriva här och skriva falska grejer.
Berätta mer är du snäll, namn, FB...detta är ju förjävligt om det stämmer.
Citera
2015-04-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsfacisten

Usch vad hemskt.
Jag tänkte på det också. Hur långt räcker det med "bara" de uppgifter som framkommit i polisförhören vid en förhandling?
Känner någon till några liknande exempel?
Citera
2015-04-02, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Om hon nu skulle vara död, så har hon ändå vittnat för polisen, undersökts av läkaren, och det lär finnas andra vittnesmål också. Exempelvis vittnesmålet från någon av dem som inte längre är misstänkt, alltså den som till en början ''raggade'' henne.
Läkarundersökningen i sig säger väl inte mer än att hon haft sex. Frivilligt sex lär väl försvaret hävda och är hon nu död så finns det väl varken vittnen eller annan teknisk bevisning som kan säga annorlunda.
Citera
2015-04-02, 18:06
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doctorlieberman
Jag trollar inte, skulle aldrig få för mig att gå in och skriva här och skriva falska grejer.

Skulle hon ha tagit livet av sig skulle det inte ha tagit många minuter för Kerstin Weigl och Kristina Edblom att skriva om det i Pravda Light och hur tragiskt det är för alla kvinnor.

Jag tror vi behöver se mer bevis på att hon verkligen har tagit livet av sig.
Citera
2015-04-02, 18:10
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Om BO tragiskt tagit sig själv av daga, lär det komma nyheter om det på Exponerat och såna sidore på nätet. Tills det är bekräftat får vi nog avvakta.
Citera
2015-04-02, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Skulle hon ha tagit livet av sig skulle det inte ha tagit många minuter för Kerstin Weigl och Kristina Edblom att skriva om det i Pravda Light och hur tragiskt det är för alla kvinnor.
Nja, det finns ju en annan sida av myntet också. Det är inte otänkbart att oviljan att underblåsa obehagliga strömningar trumfar den enskilde kvinnans öde och historia.
Citat:
Ursprungligen postat av SingleStar
Jag tror vi behöver se mer bevis på att hon verkligen har tagit livet av sig.
Inte för gawking eller nyfikenhets skull utan för diskussionens skull. Ett maskat namn eller länk är nödvändigt.
Citera
2015-04-02, 18:35
Medlem
Månsans avatar
Ni som inbillar er att ljugmedia skulle skriva om BO begått självmord är helt ute och cyklar. Denna händelse var illa nog för mångkulturkramarna. Först det patetiska försöket att sälja in våldtäktsgänget som "svenskar", sen en ursinnig opinion både mot våldtäktsafrikaner och blåljugande tidningar.

Är det sant hoppas jag att det kommer till allmänhetens (och Reinfeldts) kännedom. Men det kommer i så fall inte vara genom Aftonbladet eller Expressens försorg.
Citera
2015-04-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Ni som inbillar er att ljugmedia skulle skriva om BO begått självmord är helt ute och cyklar. Denna händelse var illa nog för mångkulturkramarna. Först det patetiska försöket att sälja in våldtäktsgänget som "svenskar", sen en ursinnig opinion både mot våldtäktsafrikaner och blåljugande tidningar.

Är det sant hoppas jag att det kommer till allmänhetens (och Reinfeldts) kännedom. Men det kommer i så fall inte vara genom Aftonbladet eller Expressens försorg.

Rätt av dig, media skulle aldrig nämna det. Men hade gärningsmännen tillhört partiet Sverigedemokraterna hade självmordet tagits upp i alla artiklar.

Hur blir det juridiskt om ett brottsoffer i ett självmordsfall tar livet av sig, är förhör med henne dokumenterade på video hos polisen? Räcker en trovärdig berättelse med tekniska DNA-bevis för att fälla eller krävs det målsägande på plats?
Citera
2015-04-02, 18:42
Medlem
Lifeisnows avatar
Jag gråter över denna fruktansvärda händelse och minns tyvärr det som hände en svensk kvinna från Mariannelund och Elin Krantz i Göteborg...varför skall det vara så svårt för oss svenskar att protestera mot det menlösa rättssystemet och våra politiker, som kan liknas vid strutsar som sticker ner huvudet i sanden...
Citera
2015-04-02, 18:45
Moderator
blomvattnares avatar
OM det nu stämmer att BO har begått självmord kanske en viss besinning bör råda. Det har inte framgått varför hon i så fall gjorde det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in