Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-26, 01:08
  #157
Medlem
Arbetarbroders avatar
Trådar har sammanfogats
//Moderator
Citera
2016-06-27, 20:53
  #158
Medlem
Hej!

Min samsung galaxy s6 håller på att hänga/frysa sig hela tiden och startar om sig, har testat en fabriksåterställning men det funkar ej då det uppkommer samma problem efter. Någon som har något tips?
Citera
2016-07-27, 16:35
  #159
Medlem
thesyss avatar
Har köpt en Galaxy 6. Finns det något sätt att få bort Autocorrect när man skriver?
Citera
2016-08-20, 20:58
  #160
Medlem
eshkoshkas avatar
Har problem med GPS. Tappar signal en hel del. På en 40-minuters kan stoppad tid stå för 50%. Den har alltså bara registrerat 20 minuter. Sen blir sträckan man cyklat dragen rakt genom saker, fast man cyklat en bra bit runtom.
Citera
2016-08-29, 13:44
  #161
Medlem
Hej alla. Har ett problem med min samsung galaxy 6 edge.Den spelar upp ljud som om jag får medelande från viber och andra program fast jag får varken medelanden eller något annat. Någon som vet vad problemet kan vara?
tack på förhand
Citera
2016-09-22, 18:18
  #162
Medlem
Peripheryys avatar
Hej. Finns det någon som vet om det finns någon typ lucka man kan sätta över kontakten för usbhålet man sätter in strömkabeln?

Trodde detta skulle vara lätt att hitta på google men jag söker väl för dåligt. Antingen en lucka eller ett skal som man har en lucka för den öppningen.

Tack som fan om någon hjälper mig och hitta detta tillbehör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in