Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-22, 23:48
  #169
Medlem
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Jag hade inte sett denna artikel tidigare men - vilken skit. Vad har JAs flickvän med saken att göra? Sedan så tvivlar jag på "miljoner" då allt som blir omsatt i ett företag är givetvis inte ren vinst. Detta gäller även Flashback.

Sedan så är det lustigt att jag upptäcker detta i samband med att Aftonbladet släpper hur många journalister som helst från sina bemanningsuppdrag (!!!) medan Jan Helin själv sitter och roffar åt sig pengar. Hycklare, någon?

Flickvännen har väl ställt upp frivilligt på intervjun. Och antagligen anser hon att JA än idag står för sina gamla ideal. Just den saken är väl inte så märklig.

Det märkliga är ju dessa gammelmedier som utnämner sig själva till någon sorts domstolar utan att varken juridiskt eller moraliskt ha särskilt mycket på fötterna. Vem fan tror de att de är? Ditt exempel med namnen Jan Helin är ju ett paradexempel på att de saknar den moraliska rätten att alls yttra sig över något som är fel.
Citera
2015-03-23, 11:47
  #170
Medlem
Jag håller med omatt det finns ett case mot Flashback liknande det Aftonbladet framställer - det ironiska är väl att det är just Aftonbladet som gör det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback