Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-11-01, 12:44
Medlem
frithiofssons avatar
Tack för gratulationer för segern. Jag är onekligen nöjd. När jag ser tillbaka på mitt tips så beror väl segern mest på att jag satte hela bottenstriden nästan helt perfekt. Jag hade Norrköping som sexa, trodde de skulle gå riktigt bra i år med tanke på att de verkligen fick ordning på spelet i slutet av 2014. Men trodde aldrig de skulle kunna gå hela vägen. Som segrare hade jag, som de absolut allra flesta, Malmö. I övrigt är största plumperna Kalmar (tippat åtta, slutar på 13e plats) och Häcken (tippat fyra, slutar sjua).

Lag med helt inprickad placering:
IFK Göteborg (tvåa), AIK (trea), Elfsborg (fyra), Örebro (nia), Hammarby (elva), Sundsvall (tolva) och Falkenberg (14e).

Lag med max en placering från rätt tippning:
Djurgården (tippade sjua, blev sexa), Halmstad (tippade 16e, slutade 15e), Åtvidaberg (tippade 15e, slutade 16e).

Nåja. Nog med egoboostande för den här gången. STORT tack till Clifford och till alla andra. Vi ses väl nästa år igen?
Citera
2015-11-01, 17:07
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Grattis och bra jobbat!

Får revanschera mig nästa år när jag läser in mig på serien mer noga när mitt J-Södra hälsar på.
Citera
2015-11-02, 11:23
Medlem
wannabeboys avatar
Grattis frithiofsson, respekt!
Jag kommer igen nästa år
Citera
2015-11-02, 12:44
Medlem
Salorms avatar
Snyggt jobb frithiofsson! Jag hamnade själv på 98 pinnar och får helt enkelt vara nöjd att man har bättre koll än experterna
Citera
2015-11-02, 17:49
Medlem
Grattis frithiofsson!!! Kul tävling även om man själv var rätt kass siktar på att göra det bättre nästa år då ska jag även lura med farsan till att regga ett konto här så att hans tips kommer med här !!
Citera
2015-11-02, 22:14
Medlem
Stort grattis till frithiofsson! Respekt.
Citat:
Ursprungligen postat av Dworek
Delad sjätteplats tillsammans med några andra tappra, inte illa i ett tips med 200 deltagare.
Citat:
Ursprungligen postat av Axell
Här är en av alla tappra du delade placeringen med.
Och här är en till!
Kul att hamna bland topp 10 som debutant i denna tävling. Att MFF skulle missa Europa-plats var det enda jag kände mig säker på.

Givetvis stort tack till Clifford för årets tävling, det här vill jag göra om
Citera
2015-11-06, 19:10
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frithiofsson
Tack för gratulationer för segern. Jag är onekligen nöjd. När jag ser tillbaka på mitt tips så beror väl segern mest på att jag satte hela bottenstriden nästan helt perfekt. Jag hade Norrköping som sexa, trodde de skulle gå riktigt bra i år med tanke på att de verkligen fick ordning på spelet i slutet av 2014. Men trodde aldrig de skulle kunna gå hela vägen. Som segrare hade jag, som de absolut allra flesta, Malmö. I övrigt är största plumperna Kalmar (tippat åtta, slutar på 13e plats) och Häcken (tippat fyra, slutar sjua).

Lag med helt inprickad placering:
IFK Göteborg (tvåa), AIK (trea), Elfsborg (fyra), Örebro (nia), Hammarby (elva), Sundsvall (tolva) och Falkenberg (14e).

Lag med max en placering från rätt tippning:
Djurgården (tippade sjua, blev sexa), Halmstad (tippade 16e, slutade 15e), Åtvidaberg (tippade 15e, slutade 16e).

Nåja. Nog med egoboostande för den här gången. STORT tack till Clifford och till alla andra. Vi ses väl nästa år igen?

Grattis till en storartad insats, Frithiofsson.
Vill också tacka Clifford för en välskött och trevlig tävling.
Nästa år, då j***ar ska det bli ändring.
Citera
2015-11-06, 21:07
Medlem
Offerviljas avatar
Ett stort grattis till frithiofsson!

Jag började ganska bra och trodde ett tag att jag kanske skulle kunna vara med och slåss om segern, men tappade och slutade till sist på en delad 41:a plats. Mina stora missar var Norrköping, Hammarby och Åtvidaberg.

Det är en kul tävling och jag kommer att vara med nästa år igen. Tack till Clifford som höll i det hela.
Citera
2015-11-08, 21:28
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Grattis till vinnaren frithiofsson och tack till Clifford som styrde upp tävlingen!

Jag är fortfarande chockad att jag lyckades pricka in samtliga Stockholmslag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in