Citat:
Ursprungligen postat av
ScottWalter
urskta men hur sjutton hade du tnkt dig att manliga transvestiter skulle kunna eller vilja stlla upp p detta?
S dr har du mitt svar om ditt frslag slutar p samma stt som det ser ut idag, att manliga transvestiter pltsligt blir den grupp som ska objektifieras, f ett krav p sig hur deras sexualitet frvntas se ut, efter hur porrbranchen speglar den, f sina kroppar utnyttjade p de mest bisarra vis fra att tillfredsstlla andra framfr div. skrmar. Och pltsligt blir en grupp i samhllet som kidnappas och tvingas in i all mjlig sexhandel s r feminister sjlvklart emot detta i precis lika hg grad.
Citat:
urskta men hur sjutton hade du tnkt dig att manliga transvestiter skulle kunna eller vilja stlla upp p detta?
Du fr anvnda fantasin hr, kanske dligt frklarat men denna transvestit skulle se ut som en kvinna med alla tillbehr. Nr jag tittar s skulle jag inte kunna se en enda skillnad emot en normal kvinna. Det skulle dock vara en man och inte en objektifierad kvinna. r du med?
Varfr dom skulle stlla upp? En tillfredsstllelse sexuellt kanske? eller ja kanske fr pengar? eller vad vet jag? Anvnd fantasin vet du...
Och s du menar att allt objektifierande r av ondo... ven i fantasin?
D gller detta antar jag hundutstllningar, hstutstllningar osv osv... Modeller osv...
Tror jag brjar frst... bst hade varit om vi alla sett exakt likadana ut s ingen fr fr sig ngot... ngon sexuell fantasi... som hade objektifierad ngon av misstag...
-----edit
Bara frtydliga d porr om inte du inte insett det r en fantasi... en sexuell fantasi...
Hur r det med din egen sexuella fantasi frvrigt? Helt utan objektifiering?