• 1
  • 2
2015-03-06, 22:51
Medlem
Lolitasyndromes avatar
Hur kan SD skapa Flashback nr Flashback funnits lngre n SD?

//Lolitasyndrome
Citera
2015-03-06, 23:09
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lolitasyndrome
Hur kan SD skapa Flashback nr Flashback funnits lngre n SD?

//Lolitasyndrome

Antagligen forumet som r yngre n SD som de menar i lnken.
Citera
2015-03-06, 23:09
Medlem
bristpafantasis avatar
... och Aftonbladet skapade den debatt kring invandring och politik hr p Flashback eftersom de vljer att inte rapportera sanningsenligt kring detta.

Sug p den du, Lindberg.
Citera
2015-03-07, 00:56
Medlem
William Hainess avatar
Borde inte denna trd ligga i konspirationsforumet?
Citera
2015-03-07, 12:03
Bannlyst
P BBS:ernas tid s fick jag ett starkt intryck av att Axelsson var anarkist lng ut p vnsterkanten s att SD p ngot stt ska vara inblandat r ju bara skrattretande. Fr trettio r sen s var inte hatet mot hgeropposionella ngot stort och syntes inte av i media s mycket. De utmrkte sig sjlva nd s med sina rakade skallar.

Nej, det var anarkisterna och folket p den yttersta vnsterkanten som startade en revolution mot det svenska folkhemmet och jag har alltid varit av den uppfattningen att det var/r dr vi hittar Axelsson och Flashback.
Citera
2015-03-08, 02:34
Avstngd
Frawjons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 9yrs
P BBS:ernas tid s fick jag ett starkt intryck av att Axelsson var anarkist lng ut p vnsterkanten s att SD p ngot stt ska vara inblandat r ju bara skrattretande. Fr trettio r sen s var inte hatet mot hgeropposionella ngot stort och syntes inte av i media s mycket. De utmrkte sig sjlva nd s med sina rakade skallar.

Nej, det var anarkisterna och folket p den yttersta vnsterkanten som startade en revolution mot det svenska folkhemmet och jag har alltid varit av den uppfattningen att det var/r dr vi hittar Axelsson och Flashback.

Frn brjan kanske. Idag knns han inte som en anarkist och har inte gjort sedan han blev laglydig runt 2002 eller s (det r liksom det som gr en till anarkist - att inte lyda ngon "verhet"). Mussolini var socialdemokrat frn brjan.

Men jag tror inte heller p SD-teorin. Bara det vanliga skitsnacket.
Citera
2015-03-08, 02:42
Medlem
FlabbeMcFloppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haverism
Psykiska problem mtte skamls frckhet. De fick ett barn tillsammans. Det barnet heter Anders Lindberg.

Hur lngt fr Anders Lindberg sjunka? Knde inte till att grundarna av Flashback r Sverigedemokrater. Anders Lindberg br lgga fram bevis.
Citera
2015-03-08, 03:00
Medlem
RickardXXIIIs avatar
Anders Lindberg r vl den som hatar SD mest i hela Sverige.
Citera
2015-03-08, 03:27
Medlem
qhz.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII

Verkligen inte!

Du har glmt Henrik Arnstad som frmodligen ser fascism i maten han ter p ett eller annat stt.
Citera
2015-03-08, 03:40
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RickardXXIII

Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Verkligen inte!

Du har glmt Henrik Arnstad som frmodligen ser fascism i maten han ter p ett eller annat stt.

Anders Lindberg r frmodligen en hyvens och trevlig person, kanske ven Henrik.

Det jag inte begriper r hur det ska vara s svrt att inse att Flashback inte har byggts av ngon. Ja inte annat n av medlemmarna. All heder till JA som mjliggjort denna plattform.

Sedan kan man vlja att hata och vgra diskutera/samarbeta med meningsmotstndare. Nu r det vl nrmare 20% av svenska vljare som man ska hata, en miljon mnniskor vars sikt inte ska hras eller respekteras.

N men det verkar vara en framgngssaga, det ska bli kul att se utvecklingen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in