Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Lol! Du verkar visst tro att människor kan bli t.ex. homosexuella genom att läsa dagstidningar. Homosexualitet är medfött och kan t.om. förklaras evolutionärt, vilket jag redan gjort i ett tidigare inlägg.
Lägg undan spriten, och läs om, läs rätt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
Du verkar ju sitta inne med vad russar anser om EU: värdegrund.
Utveckla gärna vad som gör den "dekadant" och inte minst "efterbliven" i många ryssars ögon.
Citat:
Ursprungligen postat av
CommieHunter1
Sodomitpropaganda i varje tidning, sagostunder med queers, alla-är-lika-mycket-värda, vandalisering av kärnfamiljen, förlöjligande av kristendomen, marknadsföring av islam, etc. Ta och läs dagstidningar, vetja...
Du har fått svar på dina frågor klart och tydligt. Din utläggning om hur man blir bög är helt ointressant både i sammanhanget, och generellt. Jag är ICKE intresserad av bögeri.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ola Schubert
I den ryska "kärnfamiljen" kan husbonden, fritt misshandla sin hustru, och enbart få ett mindre bötesbelopp, typ felparkering, för det, ingen rättegång, inga allvarliga konsekvenser.
Ryska straffskalor för hustrumisshandel är inte mitt gebit. Ta för vana att hänvisa till oberoende källor när du slänger ur dig något påstående. Jag behöver inte nödvändigtvis lita på det du skriver.
För att återgå till ämnet -
Ponera att det du påstår stämmer. Illa. Samtidigt är gruppvåldtäkter i Sverige i praktiken befirade från rättsliga påföljder. Senast,
Fittja-fallet.
Är då Sverige lika illa ute i fråga om straffskalan som Ryssland menar du?