2015-03-16, 08:49
Bannlyst
ett intressant sak att fungera på åt alla pro-amerikaner, är att vid eventuell ersättning av Putin handlar det om nationalister och inte liberala, i bästa fall blir Demetri en docka åt försvaret, som alltså gör att Sergei, försvarsministern leder landet i praktiken, och i värsta fall kommer Ryssland att ledas långsiktigt av politiska motsvarigheter till Alexander Dugin.
2015-03-16, 08:51
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Visst, man ska lyssna till idéer även om de förefaller konstiga. Jag har själv länkat till Godlike Productions i några inlägg. Men man måste sålla rejält. Man kan inte som Fitzpatrick köpa hela klabbet. Det enda hon missade var väl UFO-plattformen som höll på att byggas utanför Kreml.

Jag förstår hur du tänker, men anser att dina "odramatiska" förklaringar är minst lika märkliga - varför skulle Putin skada sin egen auktoritet i den här utsträckningen om det bara gällde influensa/ryggskott eller liknande?
2015-03-16, 08:52
Medlem
kaktjuvens avatar
Är det sant att reinfeldt också dött?
Lövfen likaså i en vecka när de inte syntes till ett tag?

Äh..Putin är säkerligen på semester runt kusten till svarta havet och njuter av den ryska rivieran.
Han är väl trött och behöver vila. Inte lika lång som Åkessons men.
2015-03-16, 08:54
Bannlyst
klippt och översatt från Spuntik:
Rysslands president Vladimir Putin gav order om att anpassa landets norra flottan till full beredskap på ett kick stridsberedskapsövning på måndag, sade Rysslands försvarsminister Sergej Shoigu.

Den nordliga flottan fördes till varna vid 08:00 Moskva tid (05:00 GMT) och omfattar 38.000 militärer, 3360 delar av utrustning, 41 fartyg, 15 ubåtar, och 110 flygplan och helikoptrar, tillade Shoigu.
2015-03-16, 08:54
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven

Äh..Putin är säkerligen på semester runt kusten till svarta havet och njuter av den ryska rivieran.
Så varför försvann linslusen från media? All annan semester har visats i rysk media?
Antingen är han sjuk eller så har det hänt något.
2015-03-16, 08:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kaktjuven

Han har avbokat flertals möten och talesmannen har vägrat förklara något, det handlar inte bara om Putin, flertals viktiga personer har varit borta lika lång tid som Putin.
2015-03-16, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Savoy
Och vad ska alla dessa göra utan Putin? Det är ju ointressant hur mycket de stöttat honom om han inte längre kan leda dem.
Nu är det alltså så att jag inte tror att man avsätter Putin officiellt, hans popularitet är väldigt hög, och få får man folket mot sig helt plötsligt.
2015-03-16, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Så varför försvann linslusen från media? All annan semester har visats i rysk media?
Antingen är han sjuk eller så har det hänt något.

Det där är illavarslande. All annan semester har visats i rysk media
2015-03-16, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kryuchkov
Nu är det alltså så att jag inte tror att man avsätter Putin officiellt, hans popularitet är väldigt hög, och få får man folket mot sig helt plötsligt.

Men om Putin vore död på riktigt så borde hans närmaste (de som sitter på hans pengarna) bege sig utomlands i detta nu. Det verkar inte som någon ser något sådant ske just nu
2015-03-16, 09:02
Bannlyst
Putin sänder massa meddelande och gratuleringar utan att synas, antingen är han tillbaka eller så sitter en kontorsnisse och skickar allt det.
2015-03-16, 09:03
Medlem
Savoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kryuchkov

Men inofficiellt, eller hur? Undrar om det där med flottan i full beredskap var hans idé..till exempel.
2015-03-16, 09:03
Medlem
Observerads avatar
Han har gömt sig någonstans tryggt och säkert innan helvetet brakar loss. Sanna mina ord!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in