Flashback bygger pepparkakshus!
2016-04-22, 20:16
Medlem
Koprofilias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
När ska du ta bort artiklarna om 9/11 som du inte kunde försvara? Det gick inget vidare när Christian Hamilton försökte heller. I det här avsnittet ser jag att ni tar upp en annan lögn, att det är judarna som bär det största ansvaret för slavhandeln till Amerika.

Vem menar du bär det största ansvaret för slavhandeln till Amerika?
Citera
2016-04-22, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
När ska du ta bort artiklarna om 9/11 som du inte kunde försvara? Det gick inget vidare när Christian Hamilton försökte heller. I det här avsnittet ser jag att ni tar upp en annan lögn, att det är judarna som bär det största ansvaret för slavhandeln till Amerika.

Läs själv då (från judiska källor bland annat): https://www.nordfront.se/internation...iets-offer.smr

Tar för övrigt tillfället att spotta på den groteska "Förintelse"-bluffen. Tvi.

Härligt att se hur Internet håller på att slakta den skrattretande och vidriga "Förintelse"-bluffen. En fröjd att se.
Senast redigerad av Robin-Palmblad 2016-04-22 kl. 22:54.
Citera
2016-04-23, 12:06
Medlem
Blekes avatar
Nya avsnittet är en rejäl räddning från senaste fiaskot. En fin blandning av geopolitik och intressen.
Citera
2016-04-23, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Läs själv då (från judiska källor bland annat): https://www.nordfront.se/internation...iets-offer.smr

Tar för övrigt tillfället att spotta på den groteska "Förintelse"-bluffen. Tvi.

Härligt att se hur Internet håller på att slakta den skrattretande och vidriga "Förintelse"-bluffen. En fröjd att se.

Från nordfront artikeln.

"..men de som skötte den absolut största delen av slavhandeln var i själva verket judar."

Cirka 10 miljoner slavar skeppades till Amerika under den transatlantiska slavhandeln. Det kan inte finnas mycket i skallen om man tror att den absolut största delen av den handeln sköttes av judar.
Man är åtminstone helt historielös.
Det förekom judar i slavhandeln, främst Holländska. Jag läste att 17% av Holländarna som var verksamma i den karibiska övärlden var judar. Men i det stora sammanhanget spelade judarna en liten roll.

Hela idén om att judarna skulle ha dominerat slavhandeln har sitt ursprung från en enda bok, ”The Secret Relationship Between Blacks and Jews”. skriven av Nation of Islam.
Det har skrivits ett flertal böcker som reaktion till den där man har kunnat påvisa att tesen som Nation of Islam försöker föra fram inte stämmer.
Jag skulle också kunna rada upp ett flertal professurer inom relevanta områden som har avfärdat "The Secret Relationship Between Blacks and Jews" som osanning.

Ännu ett exempel på hur du sprider desinformation alltså.

Men bara för komikens skull, kan du inte ägna nästa program åt att förklara hur det gick till när judarna sköt kryssningsmissiler mot Pentagon?
Senast redigerad av Laughlines 2016-04-23 kl. 21:15.
Citera
2016-04-26, 17:56
Medlem
vonSnapss avatar
Nu har jag precis lyssnat två timmar på Red Ice Radio med gänget från Radio Nordfront (första timmen gratis på http://www.redicecreations.com/radio...RIR-160422.php). Med tanke på att ni (på Radio Nordfront) tidigare sa att ni våndades över att prata engelska i två timmar så tycker jag att ni klarade det rätt bra – inte illa pinkat! Er engelska var i alla fall oerhört mycket bättre än den som Stefan Jacobsson presterade i intervjun tidigare i år på Red Ice — då satt jag nästan och skämdes å hans vägnar, som om jag ville "gömma mig bakom gardinen"...

I första timmen kunde ni dock ha varit mer offensiva och drivande, där det mestadels blev Henrik som drev det framåt. I andratimmen lossnade det dock tycker jag.

Jag är övertygad om att sådana här engelskspråkiga program om NMR och Nordfront verkligen behövs för att skapa band mellan olika rörelser i olika länder. Internationell samverkan är absolut nödvändigt, därför att ett enskilt land kan inte ensamt gå emot den internationella makteliten. Stöd därför gärna Red Ice med en prenumeration, förutom stöd till Radio Nordfront – båda behövs!

Idén om sändning från 1:a maj är utmärkt! Då på engelska förstås, så att Henrik kan låta andra länder ta del av vad som händer här!
Citera
2016-04-26, 21:40
Medlem
Ustyugov2s avatar
Kul att höra er på Red Ice! Tyckte samtalet tog sig bättre mot slutet. Bara hört första timmen tyvärr. Jag är svag för Emils humor så hans kommentarer sista kvarten livade upp stämningen ordentligt.

Engelskan lite knagglig såklart, Pärs är väl nästan gränsfall tycker jag.

Kul med potentiellt samarbete med engelskspråkiga nationella! Samt med Red Ices nya videosatsning. Får kolla in den Valborgs.
Citera
2016-05-04, 01:47
Medlem
SvenneRevolts avatar
Finns det ambitioner i RN att expandera i stil med Motgift?

Med tanke på att det verka öka med donationer till varje avsnitt verkar det också finnas en grund för att få folk att prenumerera och istället ta del av exklusivt material? Det är ju förutsättning för expansion.
Hade varit roligt om det skedde då RN har helt andra möjligheter än Motgift med tanke på alla aktivister och sin parlamentariska gren. Samt att de bor i Sverige!
På så vis kan de ju utveckla det i takt med Nordfront Media - det var nystartat till 1 maj demon om jag förstått det rätt?
TV-Intervjuer och livesändningar på plats hade ju varit unikt. (Det lilla Motgift haft har ej varit i Sverige)
Citera
2016-05-04, 01:49
Medlem
SvenneRevolts avatar
Nationella måste lära sig ta betalt för idogt arbete! Ett pengaflöde inom sekten
Citera
2016-05-04, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenneRevolt
Finns det ambitioner i RN att expandera i stil med Motgift?

Med tanke på att det verka öka med donationer till varje avsnitt verkar det också finnas en grund för att få folk att prenumerera och istället ta del av exklusivt material? Det är ju förutsättning för expansion.
Hade varit roligt om det skedde då RN har helt andra möjligheter än Motgift med tanke på alla aktivister och sin parlamentariska gren. Samt att de bor i Sverige!
På så vis kan de ju utveckla det i takt med Nordfront Media - det var nystartat till 1 maj demon om jag förstått det rätt?
TV-Intervjuer och livesändningar på plats hade ju varit unikt. (Det lilla Motgift haft har ej varit i Sverige)

Vore intressant att höra vad de gör med alla donationer? Även om jag verkligen älskar RN, så har det ju faktiskt inte hänt nånting sen starten. Ingen livesändning, inga videoreportage osv.

Visst, för mig får de gärna köpa bira för pengarna, om de nu skulle vilja det, men jag tror folk är lite nyfikna på vad de används till. Har själv donerat och kommer fortsätta med det, men det kanske är dags att utveckla radion lite?
Citera
2016-05-04, 10:34
Medlem
SvenneRevolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans
Vore intressant att höra vad de gör med alla donationer? Även om jag verkligen älskar RN, så har det ju faktiskt inte hänt nånting sen starten. Ingen livesändning, inga videoreportage osv.

Visst, för mig får de gärna köpa bira för pengarna, om de nu skulle vilja det, men jag tror folk är lite nyfikna på vad de används till. Har själv donerat och kommer fortsätta med det, men det kanske är dags att utveckla radion lite?

Skaffade inte Palmblad nyligen en ny mikrofon?
Citera
2016-05-04, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkrans

Det kommer förhoppningsvis att komma fler program då Vejdeland släpps fri. Nej, pengarna slösas inte bort på skit. Varje krona för kampen framåt.
Citera
2016-05-04, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robin-Palmblad
Det kommer förhoppningsvis att komma fler program då Vejdeland släpps fri. Nej, pengarna slösas inte bort på skit. Varje krona för kampen framåt.

Jag menade absolut inte att det slösas bort på skit. Jag menade bara att för mig så skulle det kvitta, så länge ni fortsätter med radion
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in