2016-05-18, 23:45
Medlem
Mycket skitsnack inträden från folk som inte vet, ta reda på fakta innan ni skriver skit.

Edis bil som sprängdes var knappast en hyrbil...

Mordet på somaliern vid sjumila har i allra högsta grad koppling till södra..
Citera
2016-05-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Inte ens Södra som skjutit. Kolla vem som sitter häktad för morden i Sjumila. Sen vet alla att Mahe har krig mot Ali Khan har redan diskuterats ...

Sjumila mordet inte södra som gjorde det? Polien har bara fel killar vad hände med 180n o väskan som hittades vid gamla hp nere i en källare? Vet du vems DNA polisen hittade där? Nej gubben du vet ingeting hhahahah!! Mot maher jan kan sätta mitt liv på att Ali Khan har inget med detta att göra då maher blev så nojjig till slut att han berättade att han sköt Josef i Friskis till sin farsa! Därefter kände hans farsa en kompis till josefs pappa där de snackade ihop sig och bad om ursäkt efter allting, allting som har skett efter krogen i biskop har södra gjort. Ingen minns handgranaten som kastades in i en längehet uppe i dimväders då??

Den kastades in i Josef Hällgrens lägenhet, killen som sitter Misstänkt för mord i krogen, mord väderkvarns och mordförsöket i Majorna. Hahaha killen kommer att äta sitt egna bajs😂😂
Citera
2016-05-19, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biskop41838
Sjumila mordet inte södra som gjorde det? Polien har bara fel killar vad hände med 180n o väskan som hittades vid gamla hp nere i en källare? Vet du vems DNA polisen hittade där? Nej gubben du vet ingeting hhahahah!! Mot maher jan kan sätta mitt liv på att Ali Khan har inget med detta att göra då maher blev så nojjig till slut att han berättade att han sköt Josef i Friskis till sin farsa! Därefter kände hans farsa en kompis till josefs pappa där de snackade ihop sig och bad om ursäkt efter allting, allting som har skett efter krogen i biskop har södra gjort. Ingen minns handgranaten som kastades in i en längehet uppe i dimväders då??

Den kastades in i Josef Hällgrens lägenhet, killen som sitter Misstänkt för mord i krogen, mord väderkvarns och mordförsöket i Majorna. Hahaha killen kommer att äta sitt egna bajs😂😂

Har fel killar? Utveckla gubben
Citera
2016-05-19, 01:24
Medlem
Vad är det för bomb det snackas om?

* Vem kastade den och mot vem?
* Motiv?
* Vad var det för bomb (konstruktion)?
* Finns det något åtal eller FUP?
* Hur många dog och hur många blev skadade?
Citera
2016-05-19, 01:26
Medlem
Vilka är det som ligger i krig med Ali Khan och varför?
Citera
2016-05-19, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bevarass
Vad är det för bomb det snackas om?

* Vem kastade den och mot vem?
* Motiv?
* Vad var det för bomb (konstruktion)?
* Finns det något åtal eller FUP?
* Hur många dog och hur många blev skadade?

Googla bilbomb + Torslanda så får du X antal artiklar att läsa
Citera
2016-05-19, 06:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Har Sirak kastat in handduken?

Han sitter nog och horschar någonstans ska du se
Citera
2016-05-19, 08:13
Medlem
LeBronThurmans avatar
Det var förbannat tragiskt att behöva se Petars farsa på TV, och inse att dessa dårars självsaneringsprocesser till slut ofrånkomligen hade drabbat någon helt oskyldig.

Ofattbart att man (med IQ-fiskmås) inte kan fatta att konsekvenserna av att fegt på avstånd spreja med AK, inte innebär någon form av precisionsskjutning på de från andra sidan "som också hade gett sig in i leken"!

Btw:
Kontrasterna är milsvida till att se Hom* B*dpa (*=a) (Chits f.d. flickvän) sitta och gnälla i Debatt 2013 över bilbränder, brist på sysselsättning (arbete eller vadå?) samt utanförskap i Husby.
(Tack "shponglad" för YouTube-länken!)

Ska bli intressant att följa rättegången, och se om man nu äntligen kan leda i bevis vad som borde rendera livstids fängelse (utan några straffrabatter)!
Citera
2016-05-19, 08:37
Medlem
Varför informerar inte polisen grabben om att hans förhör blir en del av förundersökningen som blir tillgänglig för alla? Han sitter ju för fan och rabblar upp namn. Grabben är 13 bast liksom.

Citat:
Ja jag tror det, han hade i alla fall samma hudfärg. Men han gick konstigt, precis så går
Silence. Jag har träffat honom mycket och tycker att jag känner igen.
Men du berättar väl inte för någon att jag sagt någonting nu.
Jag kommer ju berätta för andra poliser, det förstår du väl?
Ja, men ingen annan va?
Nej.
Citera
2016-05-19, 08:46
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biskop41838

Fel gubbar ? Polisen har hittat mordvapnet och väskan innehållandes även granat, och dom är häktade på sannolika skäl .. men dom har ju fel gubbar? Granaten kan ja inte svara för dock
Citera
2016-05-19, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thuglife187
Googla bilbomb + Torslanda så får du X antal artiklar att läsa

Någon pratade om en bomb i en lägenhet också?
Citera
2016-05-19, 08:54
Medlem
trottwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SubOhmKnight
Varför informerar inte polisen grabben om att hans förhör blir en del av förundersökningen som blir tillgänglig för alla? Han sitter ju för fan och rabblar upp namn. Grabben är 13 bast liksom.

Varför skulle polisen upplysa om det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in