• 5
  • 6
2015-04-11, 22:16
Medlem
Freezts avatar
Gjorde Cannabis oboy på 2 gram prima Lemon Haze! Men jag gillar att bli rejält stekt så!
Citera
2015-04-11, 23:44
Medlem
SvartAces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Triforce-
Detta låter som början på en stoner komedi. Ni kan ju alltid dra i er hela kakan och sedan pröjsa snubben som håller i slänggungorna så att ni kan få sitta av ert rus på bästa möjliga vis!

Ska ni inte ta och knapra svamp när ni ändå är igång? Att vara lagom svampad på Liseberg måste ju vara helt fantastiskt.

BRUSHAN!! 😃

Men även, folk pratar som om cannabis vore värsta shitten. Det värsta som händer är att man mår illa. Efter det kommer tröttheten. Den är näst värst (eller härlig, om man vill sova). Räkna med att sova hela resan och vackna framme i ett kick!
Önskar er lycka! Baka på en trea. Ha två att röka. Ni kan äta 0,5-1,5g var utan problem. Jag känner ingen som snear på cb. Ren sativa då kanske.

Rökruset känns tuffare och rivigare än ätruset känns. Det är mer soft and mellow, flyta på moln, vara lagomt vaggad i dimman som eminerar från den varmaste delen i ditt bröst. Så skulle jag beskriva ett ätrus. Och det är mycket behagligare och faktiskt klart uthärdligt att bli lite för hög på äta än att röka.
Citera
2015-04-12, 20:56
Jag har ätit hasch på en längre tågresa, det var väl nåt gram. Det var jäkligt soft minns jag. Satt och mös.
Citera
2015-04-13, 17:25
Medlem
surpriseds avatar
När man intar Cannabis oralt så går det in i blodet via levern och när det passerar levern skapas en metabolit som heter 11-hydroxy-THC. 11-hydroxy-THC är 10 gånger mer psykoaktivt än vanligt THC så därför borde du prova att inta cannabis oralt i en trygg miljö innan du sätter dig på en buss och trycker i dig 2,5 gram. Enligt mig borde det betraktas som en helt annan drog än när du röker det, vilket det bokstavligen också är.
Citera
2015-04-13, 17:51
Citat:
Enligt mig borde det betraktas som en helt annan drog än när du röker det, vilket det bokstavligen också är.

Håller helt med. När jag har ätit hasch har jag fått en sorts bensoliknande effekt som jag aldrig får när jag röker. Ruset blir dessutom längre.
Citera
2015-04-21, 12:00
Medlem
Tropicanans avatar
Baka är ju definitivt säkrast om man talar om lukt.

Låt oss höra om det var nice på cb i Liseberg? ska nämligen dit i sommar och har också funderat på att ta med lite cowboy röka men vet inte riktigt än.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in