Finns ju massa olika märken, men blir resultatet verkligen bra? Lackering är ju väldigt dyrt i Stockholm.
Tanken är att göra taket svart på en bil som är vit.
Plastidip är rätt lättarbetat. Med en bra spruta så blir slutresultatet riktigt bra! Varken jag en min polare hade erfarenhet av något liknande innan, men jag och en polare plastidippade hans bil och slutresultatet blev riktigt bra! Men köp en vettig färgspruta, vi började med en från biltema och den var värdelös och spottade färgklumpar. En lite dyrare från Bosch gjorde susen.
BUMPAR denna. Har en gammal BMW E36 som är sådär vidrigt blå. Orkar inte pröjsa för ett riktigt lackeringsjobb, och tror samtidigt det sänker andrahandsvärdet ännu mer om jag skulle spraymåla den själv, så det här plasti dip eller vad fan man vill kalla det låter intressant.
Hur mycket går åt till en bil? Eller om någon gjort moped/MC som referens, kanske.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!