Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-23, 18:03
  #265
Medlem
wh0res avatar
Jag tycker att hon har rätt i vissa delar.

Det där är en del av vår yttrandefrihet som jag inte stödjer fullt ut eftersom den går ut över vanliga människor. Det är synd att det är den delen av yttrandefriheten som finns här som uppmärksammas mest i media.
Citera
2015-04-23, 18:28
  #266
Medlem
inofficiells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detevigaaviga
Ja!...

och att som vanlig psykisk frisk man förstå att språkbruken, Vidriga Kränkta män. Inte berör män som en homogen grupp, utan faktiskt just berör den lilla klick som är vidriga. Hur dessa sedan upprörs av det borde inte ta kraft och energi från vanligt Fölk.

Jag tar inte åt mig särskilt mycket av feminister/tidningsartiklar som skriver, Män trakasserar.
Jag förstår ordbrukets sprängstoff

Sprängstoffet i språkbruket går förlorat när man använder det på ett överdrivet och felaktigt sätt. Se bara på uttrycken "rasist" och "PK" t.ex. De är helt betydelselösa numera pga den massiva överanvändningen/missbruket. Media skjuter sig själva i foten med sitt "sensationella" språkbruk som alla med tresiffrig IQ ser igenom.
Citera
2015-04-23, 18:57
  #267
Medlem
Cameltotems avatar
Förstår inte? Ingen har sagt något elakt. FB sitter bara o dräglar över deras rumpbilder som DE SJÄLVA har lagt ut.

Hur fan tänker man?
Citera
2015-04-23, 18:59
  #268
Medlem
Detevigaavigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inofficiell
Sprängstoffet i språkbruket går förlorat när man använder det på ett överdrivet och felaktigt sätt. Se bara på uttrycken "rasist" och "PK" t.ex. De är helt betydelselösa numera pga den massiva överanvändningen/missbruket. Media skjuter sig själva i foten med sitt "sensationella" språkbruk som alla med tresiffrig IQ ser igenom.
Ja helt klart... men verkar som språkbruket har genomslag nog för dagens "klick-journalistik"...
Citera
2015-04-23, 21:05
  #269
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Förstår inte? Ingen har sagt något elakt. FB sitter bara o dräglar över deras rumpbilder som DE SJÄLVA har lagt ut.

Hur fan tänker man?

instämmer, ser då inget hat, visst lite vulgära kommentarer men inget värre än vad man hör på en valfri högstadieskola.
Citera
2015-04-24, 11:15
  #270
Medlem
Voyaflexs avatar
Så man lägger alltså upp bilder som sedan människor kommenterar för att sedan kommentera kommentarerna. Dumhetens cirkel är sluten

Sedan så är nog majoriteten på FB som skulle kommentera dessa bilder snarare ungdomar, för majoriteten av oss andra som passerat 25-års åldern så är inte fjortisbilder speciellt intressant.
Citera
2016-02-09, 15:32
  #271
Medlem
french.toasts avatar
Är man så mediakåta att man hänger ut sitt liv i en realityserie så får man fan skylla sig själva.. Märks att dom bor i USA. Jävla idioter!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback