Pass 16
Dagsvikt 93.1
Deficit Marklyft
175 x 13
Box Squat (marklyfts position på fötterna)
160 x 10
Skivstångs rodd
60 70 80 x 10 90 x 8
Latsdrag 3 set
hantel curl 3 set
sittande hantel curl 3 set
Rear Delt fly 3 set
Lår curl sittande 3 set
Plus två magövningar
speciell dag idag, ägaren till lokalen där gymmet är kom fram till mig idag och frågade om jag släppte marklyften i golvet, släpper å släpper inte så lätt å sätta ner 200 kg utan att det låter eller att man bryter ryggen. Han hade iaf fått en jävla massa klagomål från dom som har kontor vägg i vägg med gymmet. Smart att sätta marklyfts stationer vägg i vägg med kontor
![Whoco5](https://static.flashback.org/img/smilies2/whoco5.gif)
. Han ursäktade sig iaf å sa att det inte var mitt problem utan gymmet. Så då var det bara till å prata med nån på gymmet vilket ledde till att jag bytte plats och gjorde mina marklyft på helt andra sidan gymmet. Detta gjorde mig sjukt ofokuserad och marklyften sög som fan idag, formen och orken var skit. jaja tur att man flyttar hem till sverige om 5-6 veckor och kan börja träna på ett ordentligt gym där folk kan göra olympiska lyft och släppa vikten från över huvud höjd utan att någon blir irriterad.
Hatar norges jävla fjolgym, alla jag har varit på tillåter inte ens en att träna i linne, jävla bajs land skönt att man slipper skiten snart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!