haha ja nu är det så att mina vänner hörde mig sjunga och är nu med på att uppträda för skolan med dom, ska sjunga, men är ändå inte helt pigg på det. Sjunger väl helt ok men ja. Undrar då hur det skulle vara om jag söp ner mig innan? blir det bättre eller sämre? (blir rädd glad och pratsam när jag är full) har dock inte scenskräck i vanliga fall. please help me
Ja, en styrketår kan du ju ta i alla fall. Men hälla i dig en vodkaflaska? Nej, det är nog ingen bra idé. Sånt kan man göra sen när man blivit Stor och Berömd
Ja, en styrketår kan du ju ta i alla fall. Men hälla i dig en vodkaflaska? Nej, det är nog ingen bra idé. Sånt kan man göra sen när man blivit Stor och Berömd
Hahha jo men känner liksom som om jag kan släppa loss lite bättre med lite alkohol i kroppen
Det beror väl helt på, hur du hanterar detta kan bara du svara på. Jag känner en hel del människor som kan vara riktigt jävla borta men när de får en gitarr i handen eller väl ska sjunga så lyckas de fokusera på det. Å andra sidan skulle väldigt många bara skämma ut sig.
Detta är väl väldigt individuellt.Lirade trummor i en massa år och jag kunde absolut inte ta en enda droppe när man skulle uppträda, allt gick åt helvete om jag var minsta full.Sen led jag inget av scenskräck så det spelade nog in en hel del. Har man typ lite problem med nerverna inför uppträdandet så kan det nog vara bra att ha lite innanför västen för att lugna ner sig lite.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!