2015-05-07, 21:01
Medlem
Tja! Har ni som mig låtar som väcker tillbakablickar när ni hör dem? Det finns vissa låtar i mitt liv som bara väcker ångest efter personer som man träffat etc. Låtarna som väckt ångest har jag lyssnat på långt innan och gillat skarpt innan jag hört dem i situationer jag känt mig obekväm i. Ett exempel är U2:s Ordinary Love.
Under en period lyssnade jag på den jämt. Under perioden jag lyssnade på den sökte jag till ett internationellt gymnasium men blev inte antagen. Efter det har jag inte lyssnat på den en enda gång. Så berätta gärna om era tidigare musikupplevelser som förknippas med något bra, dåligt eller bara vad som.
Citera
2015-05-07, 22:08
Medlem
KottonmouthKings avatar
Kottonmouth Kings - Rest Of My Life. Denna låten har jag lyssnat på ända sen ja börja röka brass för ca 4-5 år sedan hehehe det var första låten ja hörde när jag var flummig så den betyder mycket för mig
Citera
2015-05-08, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KottonmouthKing
Kottonmouth Kings - Rest Of My Life. Denna låten har jag lyssnat på ända sen ja börja röka brass för ca 4-5 år sedan hehehe det var första låten ja hörde när jag var flummig så den betyder mycket för mig

haha gött!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in