2021-06-13, 18:09
Medlem
VoktorDodkas avatar
Helt dd trd trots 8 nya avsnitt, r det fler n jag som har svrt att ta sig igenom alla avsnitt? Jag har kommit halvvgs in i nst sista och det suger, ngon typ av sjlvskadebeteende som fr mig att fortstta kolla. Netflix klarade av att totalhaverera Lucifer, hoppas dom sknker rttigheterna t Hulu s det blir ngon ordning.
Citera
2021-07-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Helt dd trd trots 8 nya avsnitt, r det fler n jag som har svrt att ta sig igenom alla avsnitt? Jag har kommit halvvgs in i nst sista och det suger, ngon typ av sjlvskadebeteende som fr mig att fortstta kolla. Netflix klarade av att totalhaverera Lucifer, hoppas dom sknker rttigheterna t Hulu s det blir ngon ordning.

Sista avsnittet r skit bra....... Ja tyckte att dom sista 8 avsnitten var bra...
Citera
2021-07-09, 08:36
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo21
Sista avsnittet r skit bra....... Ja tyckte att dom sista 8 avsnitten var bra...
Jag tog mig igenom och de tv sista avsnitten var grymma, men jag tyckte det var en ren plga fram dit.
Citera
2021-07-18, 09:48
Episkt dlig serie som kunde ha varit hur bra som helst. Slutade titta p senaste ssongen efter tv avsnitt. (Ssongen nr Gud kommer ner till jorden.)
Citera
2021-09-11, 04:41
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Ssongen 06 har lanserats.
10st nya avsnitt r ute!
Citera
2021-09-16, 21:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Ssongen 06 har lanserats.
10st nya avsnitt r ute!
Hur bra som helst detta.
Nu tog man utsvngningarna rejlt fre
.
Sen efter detta s blev det knslosamt och ett bra slut, och knns som ett slut.

Men och andra sidan trodde man detta mer n en gng innan.
Den som inte vill ta den resan som det blev och med knslor, den kommer aldrig ngon sin gilla detta.
Citera
2021-09-17, 04:37
Medlem
DragonOnWall8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hur bra som helst detta.
Nu tog man utsvngningarna rejlt fre
.
Sen efter detta s blev det knslosamt och ett bra slut, och knns som ett slut.

Men och andra sidan trodde man detta mer n en gng innan.
Den som inte vill ta den resan som det blev och med knslor, den kommer aldrig ngon sin gilla detta.
Sjlv har jag inte kollat nnu, men det lter ju positivt.
Citera
2021-09-17, 10:56
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DragonOnWall8
Sjlv har jag inte kollat nnu, men det lter ju positivt.
Ja, jag tyckte om det i alla fall, men helt sker en del andra knsliga inte kommer gilla den knsloresan, som ocks r positiv.

Annars brjar det bli rtt tragiskt att folk tittar p TV-serier och fortstter titta, och sen sgar dom allt med fotknlarna fr tex en kvinna r med och har "fel roll".
Eller att Gud var svart.

Jag lgger alla sna fnerier bakom mig, och istllet lter mig underhllas oavsett hur de ser ut, kn eller annat som helt saknar betydelse fr fr underhllningen man har framfr sig, ja, om man nu inte blir triggat att inte bara se vita mn i huvudrollerna.
Tycker det r en satans befrielse att kvinnor har starka roller idag, det ger en mycket MYCKET bttre variation.

Och den stora frgan, kommer det mer ssonger?
Fr jag ftt knslan att det var slut mer n en gng innan.
Man skulle faktiskt kunnat hitta p en hel del med helvetet och dessa loopar, och dr skulle man kunna svnga ut n mer.

Jaja, jag gillade denna serie mycket, ntt som jag inte trodde fre jag brjade titta p den.
Citera
2022-07-06, 06:46
Medlem
VespulaGermanicas avatar
Har kollat ssong 1-2 och tyckte serien var bra. Gillade humorn, men nd med relativt mycket allvar. Synd att den var 13 r+, vilket per automatik snker betyget.

Men vafan hnder ssong 3? Helt pltligt har det blivit en tramsig tonrsserie. Typiskt "jaha, folk gillade serien, nu drar vi ihop ngra dliga ssonger och sen gr vi ett OK slut p serien".
Citera
2024-09-29, 23:59
Medlem
SithMasters avatar
Ser om hela serien.

Bra saker.

. Lux (djvulskt underbart stlle, rummet druppe med bibliotek/bar/sovrum/pool, liksom ..)
. Maze (lskar)
. Amenadiel (snygg estetik, bra val av skdespelare)
. Dr Linda (haha, good, good)
. Lucifer spelar piano och r ngot androgyn samtidigt som han r Djvulen och man

Saker att klaga p:

Estetiken nr Lucifer har sitt djvulsansikte (pinsamt dligt)
Att fntratten som ltsades vara Lucifer kom undan med .. typ ingenting (oacceptabelt, det r trots allt Djvulen, alla demoners herre, detta handlar om)

----

Skrivet p fyllan, terkommer om jag kommer p ngot mer.

/Hail Satan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in