• 1
  • 2
2016-07-28, 11:07
Medlem
Fan vad härligt med mer folk som hängde där, nostalgiskt!
Håller med om att kuruppläggen och guiderna som fanns på powerboard var riktigt bra, grorm, bigputte, brucebanner (hette han väl? Lite tjurig medlem), det fanns bra folk där.
Kommer ihåg min första kur, en 10mg dianabol varje morgon i 60 dagar som var så poppis på den tiden. Och detta på min första stora kärlek, akrihin

Pm har skickats till några av er
puss
Citera
2016-07-28, 16:38
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wpas
Prisena har inte förändrats speciellt mycket skulle ja villja påstå. Man körde de som fanns. Gick ej o välja o vraka som idag på den tiden.

// en som vart med ett tag

Priserna var dom samma som idags standardpriser. Och det fanns inte alls så mkt hemmakokare som idag. Kan ju faktiskt vara rejält billigare idag då vissa säljare kör reapriser lite då och då. Fanns otroligt mkt fakes på vad som skulle vara apoteks aas. Det kunde man se då det fanns speciella forumdelar där det visades upp hur man skilde på äkta och fake. Det var bättre på 90talet innan internet och ännu bättre på 80talet. Inte så mkt att välja på men det man köpte var äkta.
Senast redigerad av PingPongZong 2016-07-28 kl. 16:41.
Citera
2022-09-12, 08:27
Medlem
Hej!

Jag var tidigare medlem på Powerboard men ser att sidan inte finns längre. Jag la ner min träning för x antal år sedan men har nu tagit upp den igen och behöver motivation.

Finns det någon liknande sida idag med tips och idéer?
Citera
2022-10-12, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Belle
Hej!

Jag var tidigare medlem på Powerboard men ser att sidan inte finns längre. Jag la ner min träning för x antal år sedan men har nu tagit upp den igen och behöver motivation.

Finns det någon liknande sida idag med tips och idéer?

Du har BM och HB. Är inte så många som hänger på forum längre så det är ganska dött tyvärr.
Har inte sett denna tråden och började själv tänka på hur det var förr och forumen som man läst i för några dagar sedan.
Undra vad alla dom gubbarna gör nu och även modsen som var aktiva här på forumet som aladdin och ikh.
Citera
2022-10-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skruvmejsel6
Du har BM och HB. Är inte så många som hänger på forum längre så det är ganska dött tyvärr.
Har inte sett denna tråden och började själv tänka på hur det var förr och forumen som man läst i för några dagar sedan.
Undra vad alla dom gubbarna gör nu och även modsen som var aktiva här på forumet som aladdin och ikh.

Lever sina liv, skaffat nån dam, fått barn, sånt brukar förändra folks prioriteringar såklart.
Citera
2022-10-14, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
Lever sina liv, skaffat nån dam, fått barn, sånt brukar förändra folks prioriteringar såklart.
Bättre prioriteringar om inget annat. Hoppas dom kommer tillbaka någon gång
Citera
2024-01-17, 22:36
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LotN

Lever BigPutte fortfarande? En en bit över 60år lär han ju vara. En bra bit var precis vad han var. En bit över 2 meter. Och vad gäller barn så är det väl barnbarn? Gubbarna är 50-60-70år gamla.
Citera
2024-08-06, 00:39
Medlem
dirtysouths avatar
Hey undrar om något av forumen är aktivt nu för tiden? Var admin på PB förut och så klart aktivt i diestrong 😉 vore cool att connecta igen 💪
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in