Citat:
Ursprungligen postat av
Jakåp
r besatt av att rka den hr skiten, bestller mer fast jag inte borde. Hela telefonen luktar MDPHP, lukten stter sig verallt. Vad fan r det man drar i sig egentligen.
Haha knner igen knslan ngot fruktansvrt, Jag har aldrig riktigt klickat till 100% med ngon drog frut, utan har krt p med lite av varje d och d, Men mdphp r ngt helt annat allts, Det fr mig att helt titta bort frn alla andra droger och frsta rken fr dagen/perioden knns lika magisk varje gng, som om att de vore frsta gngen ngonsin igen. S ltt att man fastnar i terdosering fr att jaga frsta hiten igen.
Sen hjlper det ju inte att de smakar ju tillomed gott nr man rker det
Men jag undrar lite samma sak, hur kan detta inte vara mer poppis n vad det r? Knappt en kft jag knner som ens hrt talas om det medans jag sitter hr helt vervldigad ver vilken fantastisk drog det faktiskt r.
S vad r egentligen anledningen till att den inte r omtalad/populr? r det ngon skit i de som folk inte tycker r vrt risken? Eller r det bara pga dom amerikanska spkhistorierna om folk som gr berserk p dessa grejer? Fr jag kan absolut inte knna igen mig i hur folk gr totalt bananas p detta
Angende tidigare text s tog jag ingen benso utan gick bara och la mig, Mdde prima dagen efter och rkte lika mycket igen utan besvr.
Men sjukt beroendeframkallande detta, Jag som aldrig varit "torsk" p ngot blir helt skakig och absad bara av att tnka p hur en hit kickar in eller ser en gammal video p nr jag tar ett bloss.