• 2
  • 3
2022-08-20, 19:24
Medlem
Ska f hem den hr om ngon dag fast som "freebase powder" - gr det att rka en freebase som vanligt, tex som en vanlig pyrro eller mste man ha ngon tvtt i tanke nr detta skall anvndas? Ska vara "brownish" frg.

Och hur str den hr sig mot tex a-pihp/2-me-pvp - ngon som prvat dessa tre och kan minnas? Bttre/smre/effekt osv?
Citera
2022-10-13, 16:57
Medlem
Slurken1337s avatar
Haha fyfan, ngon som har smidigt tips p hur jag underlttar hjrtklappningen och nojan under avkliv? Har haft hjrtklappning nu i 15 timmar. r det bara att ta en benzo? Sist jag rkte var runt 04:00 och drog i mig kanske en 0.15 d bara!

Hade det inte varit fr denhr hemska avklivningen s hade jag varit totalt torsk p detta. Fyfan s bra det r!
Citera
2022-11-09, 15:37
Medlem
Jakps avatar
r besatt av att rka den hr skiten, bestller mer fast jag inte borde. Hela telefonen luktar MDPHP, lukten stter sig verallt. Vad fan r det man drar i sig egentligen.
Citera
2022-11-19, 14:33
Medlem
Slurken1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakåp
r besatt av att rka den hr skiten, bestller mer fast jag inte borde. Hela telefonen luktar MDPHP, lukten stter sig verallt. Vad fan r det man drar i sig egentligen.

Haha knner igen knslan ngot fruktansvrt, Jag har aldrig riktigt klickat till 100% med ngon drog frut, utan har krt p med lite av varje d och d, Men mdphp r ngt helt annat allts, Det fr mig att helt titta bort frn alla andra droger och frsta rken fr dagen/perioden knns lika magisk varje gng, som om att de vore frsta gngen ngonsin igen. S ltt att man fastnar i terdosering fr att jaga frsta hiten igen.
Sen hjlper det ju inte att de smakar ju tillomed gott nr man rker det

Men jag undrar lite samma sak, hur kan detta inte vara mer poppis n vad det r? Knappt en kft jag knner som ens hrt talas om det medans jag sitter hr helt vervldigad ver vilken fantastisk drog det faktiskt r.
S vad r egentligen anledningen till att den inte r omtalad/populr? r det ngon skit i de som folk inte tycker r vrt risken? Eller r det bara pga dom amerikanska spkhistorierna om folk som gr berserk p dessa grejer? Fr jag kan absolut inte knna igen mig i hur folk gr totalt bananas p detta

Angende tidigare text s tog jag ingen benso utan gick bara och la mig, Mdde prima dagen efter och rkte lika mycket igen utan besvr.

Men sjukt beroendeframkallande detta, Jag som aldrig varit "torsk" p ngot blir helt skakig och absad bara av att tnka p hur en hit kickar in eller ser en gammal video p nr jag tar ett bloss.
Citera
2023-09-01, 00:00
Medlem
Rtt dtt p svenska scenen den hr, men frgar nd:
Tror ni ser gr att blanda den hr nr den r freebase, med vg/pg juice (40/60) och vape:a den? Typ en 300mg/ml solution.
Citera
2023-09-02, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Rtt dtt p svenska scenen den hr, men frgar nd:
Tror ni ser gr att blanda den hr nr den r freebase, med vg/pg juice (40/60) och vape:a den? Typ en 300mg/ml solution.
Allt som r fribas gr att blanda ut i e-juice skulle jag sga, men man mste ju upp i ganska hg concentration, att n samma effekt som glaspipa r ju omjligt.
Jag vapear mycket i vanliga fall, ofta mech, och ett rejlt bloss dr r ju en ml juice max 😅

Och i ditt fall nu d, du behver ju nstan kra ngot byggbart, helst rda och droppa juice sjlv, att frvnta sig att fribasen lser sig helt och funkar vettigt genom "kpe coils" tror jag inte p 😎 men uppdatera oss grna!
Citera
2023-09-06, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychonautens
Allt som r fribas gr att blanda ut i e-juice skulle jag sga, men man mste ju upp i ganska hg concentration, att n samma effekt som glaspipa r ju omjligt.
Jag vapear mycket i vanliga fall, ofta mech, och ett rejlt bloss dr r ju en ml juice max 😅

Och i ditt fall nu d, du behver ju nstan kra ngot byggbart, helst rda och droppa juice sjlv, att frvnta sig att fribasen lser sig helt och funkar vettigt genom "kpe coils" tror jag inte p 😎 men uppdatera oss grna!

Efter att ha experimenterat med just "kpte coils" s kan jag nog gott pst att du har rtt i det sistnmnda. Knns som en waste att kra med vape coils istllet fr en sn dr tank. Knns som att all ml och 40% koncentrat gr till waste.

Visst det r ju sknt att bara vapea istllet fr att jaga drake, men pengen r ju... pengen.
Citera
2023-09-06, 16:17
Bannlyst
Fick panikngest nr jag provade denna fr mnga r sen s frn mig fr den tummen ned. Tog kanske fr mycket. Tror jag bombade.
Citera
2024-11-25, 10:54
Medlem
Jakps avatar
Har inte rkt MDPHP p cirka tv r men nu r det tydligen dags igen. Frsta bongen p lnge slog hrt. Har grundat med en Flunitrazolam. Fr se var detta slutar.
Citera
2024-11-25, 11:31
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jakåp
Har inte rkt MDPHP p cirka tv r men nu r det tydligen dags igen. Frsta bongen p lnge slog hrt. Har grundat med en Flunitrazolam. Fr se var detta slutar.

Oj d.

Knarka lugnt kompis!
Citera
2024-11-25, 16:33
Medlem
Jakps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
Oj d.

Knarka lugnt kompis!

Tack, ska gra mitt yttersta.
Citera
2024-11-29, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
3,4dmpvp r ganska sllsybdnd.
Frnodligen vabligt MDPHP. Som MDPV fast PHP varianten

3,4-a-php eller vad det hette som TT slde var vl just mdphp eller minns jag fel? Ljusbrunt, rtt fint pulver jmfrt med tex a-php som var i olika sm o stora stenar som var lite blta om man jmfr med en tablett du krossat till pulver. 3,4an eller mdphp rann rtt bra och smakade lite som mdpv och ven MDMA som gr. MD - methylenedioxy/pyrovalerone, MA - methamphetamine..

P tal om mdpv, det frsta mdpv vi fick tag p var brunt, nstan t kaffehllet och bde gick dligt och smakade illa att rka men IV slog precis som vad man kan frvnta sig av kungen av landet PV. Men sen kom det vita som smakade utmrkt, starkare fr p tv tre bloss frn foliet s var man ju riktigt fjuttad som man blir av att snorta 0.5g bra dos och d la vi p ca 50-100mg t gngen. Lter mkt men ju mer man la p och rkte det varsamt s kunde man ju rka tio ggr fram och tillbaka och det hade inte ens brjat lmna det minsta spr efter sig p foliet s det kunde rcka fr att m bra ett dygn men med det billiga priset frn Kina s andades man mer pv luft n vanliga andetag. Ja ni som ni minns.. 0,25g slde vi i brjan fr 300kr s p ca 25g slt s fick man ett kilo fr.. sen torskade ngra stycken medan en viss person fick 6r fr ett smakprov som slarvigt nog bestlldes hem men i hovrtten s tog advokaten upp att alla katinoner gick under samma straffskala som tjack som d var 500g fr grovt eller hur det var. Mnga blev slppta efter prejudikatet som d gav 4r nd fr att nn jvla fittlapp skickades in eller inkom en dag fr sent men togs ingen hnsyn till det. Andra varianter kom och efter de andra som var bra men innan alpha-phip kom s brjade det sljas igen men d kallade vi det fr eter-pv fr det luktade tydligen som eter som jag aldrig luktat p och ftt det frklarat men startgas nr trimmern skulle startas s blev jag p riktigt bde kt och skitndig fr s luktade eter-pv. Det i samma veva som var vi ngra som fick tag p "svenska" stavar i burkar, lila 1mg, valium frn mrket Diaz eller vad det hette. ven e313 xanoren som skulle vara frn Ungern men allt verkade komma frn annan vrldsdel och via samma vnner som tog ver stan direkt men ven den bste blir torsk efter att ha testat mdpv. Men det ska vara ltt att tillverka har jag hrt och att det man gr det av (precursor?) kallas eller hette verkligen vanillin men kanske frstod det dligt. Skit samma, skicla ett pm ni som vill byta ngra ord. Godnatt gott folk
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in