• 9
  • 10
2015-05-30, 04:54
Medlem
Multifruktdrycks avatar
varför har 2 sidors diskussioner tagits bort :S ?
Citera
2015-05-30, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Varför heter det inte rasister blir arga för att Måns skymfa deras flagga?

Det är bara lättkränkta nationalister som blir upprörda över sådant.

I Malmö var det inte länge sen när andra rasister brända Svenska flaggan. Folk som har emot någon annans flagga är rasister då dom hatar landet.

Jag har inte sett bilden men jag kan tänka mig att han satte sig på random soffa och han såg den inte ens.
Albanska föreningen i landskrona vill att han ska be om ursäkt. Varför är min fråga ? Han såg den inte ens och det var verkligen inte hans mening att skymfa deras flagga.

Det är en jävla skillnad att göra det med mening och inte.

Tycker det är komiskt hur viktigt landet blir för alla invandrare som blir super nationalister och ska döda alla som på något sätt skymfa deras flagga men ingen vill stanna i landet.

Till albanska föreningen i Landskrona vill jag Bara säga, städa framför egen dörr innan ni tar ordet respekt i er mun.
Citera
2015-05-30, 15:48
Medlem
Jag gillar Måns, en värdig repsentant för Sverige. Jag är inte ensam i att tycka att han var en välförtjänt vinnare, och det är uppenbart för alla att han inget illa menar.

Nu har vi Albanier och deras eventuella flagga och konflikt som visar vilka bråkmakare de är i en situation när vi har en trött och lycklig vinnare av Melodifestivalen, som slår sig ner i en soffa.

Jag och alla förnuftiga människor tror inte att Måns ens hade en tanke på att ett rött tygstycke skulle vara en flagga. Eller tankar på politik och dessa eviga konflikter från folket på Balkan eller i Öst Europa.

Det är högsta mode med New England i svenska hem. Kuddar, filtar, mattor, lakan och allt möjligt med amerikanska, engelska och till och med norska flaggor, bara det är rött, vitt och blått. Till och med hunden kan få ligga på golvet med en filt som ser ut som en flagga.

Denna sak visar hur lite det krävs innan dessa personer från Albanien och andra bråkiga länder är i fullt krig. De behöver så lite, faktiskt ingenting för att det ska bli konflikt eller krig. De kan bara inte se ett sammanhang rätt, det blir bara pannkaka och konflikter. Så vad har dessa bråkstakar att göra i Europa egentligen?
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in