2016-01-03, 16:46
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dritlei
Han r polack om det hjlper dig hehe
Ingen aning. Nr jag hngde med honom tror jag knappast han hade erknt en sdan sak. Om det nu r samma kille, men det mste det ju vara? Han hngde med vissa polacker, men jag minns inte om han sjlv sa saker p polska ibland.

Ngon som kan bekrfta eller dementera hans dyslexi? Killen hade s grav dyslexi att jag inte pallade ha honom p MSN. Att SMSa med honom var en mardrm. "jagg kan koma senn och hemta de om du vil" osv.

Men han har ALLTID varit skitsnll. ALLTID. Han har aldrig varit en elak mnniska, s det suger lite att snacka skit om killen. Tycker mest att det r coolt att jag brukade knna honom. Haha!

Mste fortfarande hitta en gammal bild p honom. Jag letar p.
2016-01-03, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken
Ingen aning. Nr jag hngde med honom tror jag knappast han hade erknt en sdan sak. Om det nu r samma kille, men det mste det ju vara? Han hngde med vissa polacker, men jag minns inte om han sjlv sa saker p polska ibland.

Ngon som kan bekrfta eller dementera hans dyslexi? Killen hade s grav dyslexi att jag inte pallade ha honom p MSN. Att SMSa med honom var en mardrm. "jagg kan koma senn och hemta de om du vil" osv.

Men han har ALLTID varit skitsnll. ALLTID. Han har aldrig varit en elak mnniska, s det suger lite att snacka skit om killen. Tycker mest att det r coolt att jag brukade knna honom. Haha!

Fast killen har studerat kriminologi och ngot annat, tror inte det r samma kille faktiskt. Han r smart, det mrktes i huset
2016-01-03, 19:51
Medlem
Analstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babygotdmac
Fast killen har studerat kriminologi och ngot annat, tror inte det r samma kille faktiskt. Han r smart, det mrktes i huset

Frstr att detta blir ett "wow-moment" fr dig nu, men bara s att du vet kan ven dyslektiker studera. Att du drar slutsatsen att dyslektiker r dumma i huvudet fr st fr dig.
2016-01-04, 20:26
Medlem
Balonzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Analstocken

Det var stundtals plgsamt att hra honom hglsa nr dom fick meddelanden i huset.

Citat:
Ursprungligen postat av babygotdmac

Gjorde det? Jag uppfattade honom som riktigt blst. Men jag hade inte 24/7 utan sg bara directors cut.
2016-01-12, 10:19
Medlem
Big Brother Utfrsljning -
https://www.facebook.com/events/1663166837290465/
Nu r det dags fr Big Brother produktionens utfrsljning. Vi kommer att slja saker som kontorsmbler, klder, hyllor, stolar, sngar, vitvaror, kksgerd, julsaker, utkldningsklder och andra smprylar. Allt till RIKTIGT bra priser.

Vad tror ni att detta innebr? Behver det betyda ngot?
2016-01-12, 13:24
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Nu r det dags fr Big Brother produktionens utfrsljning. Vi kommer att slja saker som kontorsmbler, klder, hyllor, stolar, sngar, vitvaror, kksgerd, julsaker, utkldningsklder och andra smprylar. Allt till RIKTIGT bra priser.

Hade dom en sn hr auktion frra ret? Om inte s knns det som att detta nog var sista ssongen p ett bra tag....

Btw. BB UK r fullt igng och David Bowies ex fru r med. Igr fick hon meddelandet att han avlidit. Fy fan!
2016-01-13, 14:29
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq

Citat:
Ursprungligen postat av elpirro
Hade dom en sn hr auktion frra ret? Om inte s knns det som att detta nog var sista ssongen p ett bra tag....

Btw. BB UK r fullt igng och David Bowies ex fru r med. Igr fick hon meddelandet att han avlidit. Fy fan!

var ganska skert p det inte skulle bli en ny ssong nd.
2016-01-13, 21:35
Medlem
elpirros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
var ganska skert p det inte skulle bli en ny ssong nd.
Ah, tyvrr har det knts s redan efter frra ssongen..
2016-01-17, 12:54
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22068203.ab

Nu blir Bella attackerad p en krogtoalett. Har det intrffat p riktigt? Med tanke p vem det r och med tanke p att hon gr ut i pressen med det knns det helt klart som att hndelsen verdrivs av henne. Hon verkar vilja vara knd s mycket att det inte skulle frvna mig om hon tycker att det hr var bra.
2016-01-17, 13:36
Medlem
-88-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle22068203.ab

Nu blir Bella attackerad p en krogtoalett. Har det intrffat p riktigt? Med tanke p vem det r och med tanke p att hon gr ut i pressen med det knns det helt klart som att hndelsen verdrivs av henne. Hon verkar vilja vara knd s mycket att det inte skulle frvna mig om hon tycker att det hr var bra.

Denna Bella, om man kollar p hennes instagram verkar hon jvligt ffng, uppvxt i Sdertlje p klockarvgen.

https://www.instagram.com/isabellakino/

Efternamnet Kino r frresten bytt frn Seyhan som r ett blattenamn, kurdiskt eller turkiskt? Mamman Nebil kom till Sverige och Sdertlje p 1970-talet.
2016-01-17, 13:51
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -88-
Denna Bella, om man kollar p hennes instagram verkar hon jvligt ffng, uppvxt i Sdertlje p klockarvgen.

https://www.instagram.com/isabellakino/

Efternamnet Kino r frresten bytt frn Seyhan som r ett blattenamn, kurdiskt eller turkiskt? Mamman Nebil kom till Sverige och Sdertlje p 1970-talet.

Hahaha ja, hon r av allt att dma en typisk dokuspe-deltagare. En mnniska som vill vara knd trots att hon inte har ngra speciella egenskaper eller har gjort ngonting bra.

Hon r vl syrian, det snackade de i alla fall om i programmet.
2016-01-21, 20:18
Medlem
Elin m kanske inte ha passat in helt med politiken i huset, men hon sger faktiskt mycket klokt ocks d jag lyssnat vad hon sger utanfr huset.

Hon skapade mnga knslor i och utanfr huset

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in