2025-01-28, 21:20
Medlem
Har ni läst hans senare uttalande i en lokaltidning? https://www.mitti.se/nyheter/insats-...026.d59d5e3757
Senast redigerad av TrolletOchgrodan 2025-01-28 kl. 21:21. Anledning: Uppdatering
Citera
2025-01-28, 21:29
Medlem
jadevsroses avatar
Det har Simon rätt att göra då lagen är sån, har inte stiftat den själv mot sexköp, behöver inkomst som andra, och om han dessutom gör jobbet med passion så kanske han gör det mer effektivt.
Vad han tycker är skilt från sakfrågan om sexköp.
Citera
Igår, 08:53
Moderator
BlueSwedes avatar
Skärpning nu! Håll er till ämnet!
Välförtjänta varningar utdelade
Mod
Citera
Igår, 17:45
Medlem
Det kanske kan stämma att Simon arbetar mot prostitution för han vill att prostitutionen ska försvinna och inte för att han vill låtsas att han bryr sig för att exempelvis sälja en massa böcker.
Han blev adopterad som liten och varit med en frikyrka.
Det kanske egentligen även handlar om någon religös orsak bakom hans arbete mot prostitution.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan Igår kl. 17:46. Anledning: Uppdatering
Citera
Igår, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Det gör Simon! Och det är inte lite pengar han tjänar på böcker och föreläsningar. Men det som skrämmer mig med den här mannen är att han agerar väldigt lite polis. Han gråter om att alla prostituerade inte ska behöva betala skatt. Alla är offer, ja förutom köparna. Simon är mer en karriärist och aktivist än polis. Han förminskar och hatar köparna. Som polis ska du vara objektiv och inte känslosam. Han älskar sin insta och fejjan och kvinnorna där älskar Simon!!
Jag tror inte längre på att det kan handla om pengar.
Han har varit med i en frikyrka.
Senast redigerad av TrolletOchgrodan Igår kl. 17:48. Anledning: Uppdatering
Citera
Idag, 15:54
Medlem
TröttSvensks avatar
Min erfarenhet av de Poliser som verkligen går all in för detta med att gripa torskar är att de alla har haft eget bagage i garderoben.
En välkänd Polis i Stockholm i början på 90 talet som ofta syntes i media i prostitutionsfrågor avslöjades själv som kund.
En annan i Malmö visade sig ha grava psykiska problem och blev tvångsintagen och avskedad.
En tredje misshandla sin sambo grovt och ständigt.
Så jag väntar bara på vad Simon har i garderoben, nått skit är det säkert...

Min högst personliga åsikt är att Polisen ska jaga trafficking, tvång och våld.
Vanligt sexköp är en moral lag som inte är tidsenlig.
Citera
Idag, 16:23
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Min erfarenhet av de Poliser som verkligen går all in för detta med att gripa torskar är att de alla har haft eget bagage i garderoben.
En välkänd Polis i Stockholm i början på 90 talet som ofta syntes i media i prostitutionsfrågor avslöjades själv som kund.
En annan i Malmö visade sig ha grava psykiska problem och blev tvångsintagen och avskedad.
En tredje misshandla sin sambo grovt och ständigt.
Så jag väntar bara på vad Simon har i garderoben, nått skit är det säkert...

Min högst personliga åsikt är att Polisen ska jaga trafficking, tvång och våld.
Vanligt sexköp är en moral lag som inte är tidsenlig.

Jag känner rätt många thaikvinnor som har avslöjat för mej att de har flera poliser som kunder, en del med lite speciella önskemål. Så som gubben sa: i vattne gå fiskar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in