Flashback bygger pepparkakshus!
Igår, 23:06
Medlem
Yourworstenemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkNails
Det är ett riskyrke och sälja sex. Speciellt med våra lagar. Men det finns många andra riskyrken som är även betydligt farligare som du nämner. Polis,brandmän,byggjobb,gruvor,industri osv.. Jag jobbade förr inom industri i många år och jag blev betydligt mer skadad där och även mer utsatt för våld,sexuella trakasserier,stress,stalking på dessa arbetsplatser än jag någonsin blev som eskort. Under alla mina år som eskort hände ingenting dåligt mig och ingen kund var elak mot mig.

När jag träffade poliserna tryckte dem på det många gånger. Att det är ett riskyrke. Kändes otroligt naivt att en POLIS står framför mig och predikar om riskyrke när de själva jobbar inom ett sådant. Skillnaden är bara att lagen tar bort vår säkerhet. Vi får inte ha det överhuvudtaget, utan att den kan bli dömd. Det är som om polisen inte fick använda vapen, brandmän ingen syrgas, krogar inga vakter, affärer inga alarm knappar osv..

Självklart är det inte helt riskfritt, men det är inte så farligt som förbudsivrarna säger.
Som sagt, hur många prostituerade har påträffats döda sen år 2000?
Vad jag vet inte en enda, pressen skulle ju skriva om det som om tredje världskriget bröt ut...

Eftersom inga prostituerade påstås göra det frivilligt utan tvingas till det så blir det ju ännu mera märkligt att ingen har mist livet.
Dessa "arma" kvinnor måste ju vara lydiga som få eftersom ingen har hittats död i en kanal nära dig...
Citera
Igår, 23:32
Medlem
PinkNailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yourworstenemy
Självklart är det inte helt riskfritt, men det är inte så farligt som förbudsivrarna säger.
Som sagt, hur många prostituerade har påträffats döda sen år 2000?
Vad jag vet inte en enda, pressen skulle ju skriva om det som om tredje världskriget bröt ut...

Eftersom inga prostituerade påstås göra det frivilligt utan tvingas till det så blir det ju ännu mera märkligt att ingen har mist livet.
Dessa "arma" kvinnor måste ju vara lydiga som få eftersom ingen har hittats död i en kanal nära dig...

Nej jag har inte hört talas om någon sexarbetare som dödats i Sverige under min aktiva tid. Simon hade helt säkert fyllt alla sina sociala medier om det och skrivit ett gäng nya böcker. Vi hade aldrig kunnat missa det. Dock har läst om många andra människor som mist livet i andra yrken..
Citera
Idag, 10:58
Medlem
PinkNailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Väller och väller..Men idag annonserar 7 svenskor och 14 colombianska kvinnor på RE. Med tanke på att det är längre resväg för dessa så är det ganska många....

Att det är så få svenska kvinnor som annonsera just nu är inget konstigt, då de kan läsa media och varnar varandra och vet vilken satsning svensk polis gör just nu och jaga dem och deras kunder. För att skydda sig själva och sina kunder så undviks annonser och många tar endast emot stammisar.
Citera
Idag, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PinkNails
Nej jag har inte hört talas om någon sexarbetare som dödats i Sverige under min aktiva tid. Simon hade helt säkert fyllt alla sina sociala medier om det och skrivit ett gäng nya böcker. Vi hade aldrig kunnat missa det. Dock har läst om många andra människor som mist livet i andra yrken..
Hur många sexarbetare har tagit livet av sig? Det lär vara desto fler och självmord ses av många som mord.

Hur många snutar har mördats? Folk kackar jämt om att det är farligt att vara snut men det är det ju inte. När mördades en snut i Sverige senast?
Citera
Idag, 11:10
Medlem
PinkNailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Hur många sexarbetare har tagit livet av sig? Det lär vara desto fler och självmord ses av många som mord.

Hur många snutar har mördats? Folk kackar jämt om att det är farligt att vara snut men det är det ju inte. När mördades en snut i Sverige senast?

Har du statistik på och att sexarbetare tar mer självmord än andra yrken i Sverige? Vill gärna se den.. Jag har haft endel självmord i min närhet i livet och ingen var sexarbetare..
Citera
Idag, 11:14
Medlem
PinkNailss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE

Och poliser får ju använda säkerhet när de jobbar, som vapen, kollegor osv… det får inte vi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in