Flashback bygger pepparkakshus!
Svara
  • 2
  • 3
2024-04-11, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jennifer4169
Substans: Stilnoct (Zolpidem)

Dos: 15 mg

lder:19 Kn:Tjej Vikt:59 kg

Tog Zolpidem fr smnbesvr. En grundregel hr r att man lgger sig direkt. En dag fastnade jag dock vid datorn och efter bara 15 minuter brjade jag knna mig lullig. Jag minns att det blev oerhrt att skriva normalt p datorn. Fick sitta och knipa ihop ena gat fr att frska f ihop orden. Som nr man r redigt dragen och frsker skriva nyktert. Knde mig vldigt avslappnad och glad. Bestmde mig fr att g upp och nr jag vl stod upp kndes marken s mjuk. Som bomull. Jag knde mig som en gummiboll som studsade runt. Drefter satte jag mig p golvet.

Det frsta jag mrkte var att tv frigolitbitar brevid mig rrde sig. Med all fokus stirrade jag maniskt p fr att frska frst vad de gjorde. Jag insg att de var kra i varandra men eftersom de var s blyga och inte vgade prata med varandra parade jag ihop dom. Knde mig stolt ver detta. Drefter brjade min matta flyga. Jag var otroligt glad ver detta och skrek att nu kr vi! satt d och viftade med armarna. Men frigolit bitarna pratade nu hgljutt och jag blev vansinnig och skllde ut dom. "vem fan tror ni att ni r? ni frstr kturen!" nr jag skulle fortstta ka vidare p mattan s hade den blivit sur och ville inte flyga mer. Lxade upp frigoliten rtt rejlt med moral prat. De hnade mig och det blev ett vldans liv. Det jag minns hrnst r hur min tvttkorg blser luft p mig. Jag blev jtte lycklig och fladdrade huvudet och hnderna vid korgen. Vilken hftig korg tnkte jag. Den har en flkt! Men efter ett tag slutade den blsa p mig och jag satte mig p datorn igen. Jag satte p lite musik p Spotify och det visades en bild p Alesso. Men till min stora frvning levde han! Han kollade p mig vart jag n gick. Minns hur jag gmde mig bakom freml fr att underska om han sg mig. Det gjorde han. Satt och viftade med huvudet fr att se om gonen fljde mig. han slutade inte! vad r det som hnder? tnkte jag. Nu till det vrsta. Jag bestmde mig fr att flrta med honom. Tog av mig linnet och frskte vara sexig (ass ) Slutligen brjade hans ansikte falla isnder och jag np honom i kinderna fr att reparera honom.

Helt pltsligt vaknade jag upp nsta dag. Har nog aldrig varit s frvirrad nr jag insg vad jag gjorde dagen innan. till min stora lttnad hade jag inte skrivit ngot pinsamt. Dock har det hnt vid ett par tillfllen nu haha. Brjat skriva om Bengt-Arne mitt i konversationer sen dckat. Historien r rtt underhllande iallafall haha. Har iallfall insett att man mste lgga sig direkt efter att man tagit medicinen!

Haha, jag var ocks ute och flg matta igr (10 mg) dock. Sen rrde sig mjukisarna som lg vid tv bordet. Tack fr du delade med dig. 15 mg skulle jag nog inte vga ta. r man, 39 ca.

Till er andra som inte verkar tro p hennes historia, jag lovar er man knner av efter 10 mg, 5 fungerade inte p mig. Jag flg matta och det var riktigt kul. Lskigt med rrande mjukisar men blundade bara och somnade.

Tog 10 mg fr ca 25 min sen, ska blunda nu innan jag brjar se ngot/brjar flyga matta.

Godnatt ladies and gents!
Citera
2024-04-13, 20:24
Medlem
Prvade sjlvmedicinera med Stilnoct/Zolpidem och slutade 3 gnger med att jag misslyckades med att somna blev lite flummig svalde hela kartor och gick ut och gjorde missions med elskp, lykstolpar och soptunnor och det baserar jag p fragment till minnen i brjan och slutet av ruset. Vem vet vad som hnde egentligen. Hittade inte hem trots att jag var 500m hemifrn. Helt brutalt hur skev man blir och helt otroligt att ingen sg mina fasoner och ringde polisen. Kommer aldrig rra skiten igen.
Senast redigerad av Psykoslek 2024-04-13 kl. 20:29.
Citera
2024-04-15, 12:08
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoslek
Prvade sjlvmedicinera med Stilnoct/Zolpidem och slutade 3 gnger med att jag misslyckades med att somna blev lite flummig svalde hela kartor och gick ut och gjorde missions med elskp, lykstolpar och soptunnor och det baserar jag p fragment till minnen i brjan och slutet av ruset. Vem vet vad som hnde egentligen. Hittade inte hem trots att jag var 500m hemifrn. Helt brutalt hur skev man blir och helt otroligt att ingen sg mina fasoner och ringde polisen. Kommer aldrig rra skiten igen.

Jag flummade duktigt p dessa piller under flera rs tid, varje natt. Hnde aldrig ngot srskilt ven om jag var sjukt flummig och sg andar och flygande tefat, spelade gitarr med kuddar som publik medan jag var sker p att jag var p en sderhavs, staplade skor i en hg stapel etc. Hade sex med dejter och mindes inte ett skit dagen efter, och hade inte gjort ngot konstigt enligt dom.

Man mste ha det man gr i sig fr att det ska hnda. Inte fan gr nn och fipplar med elskp och grejer om det inte finns i ens sinne redan innan. Sen lter det inte som vrldens vrsta grej i och fr sig, men nd.
Citera
2024-04-15, 12:10
Medlem
"Medicinen" dr man vaknar p polisstationen.
Citera
2024-04-18, 22:18
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlnt79
r detta inte en trolltrd s sk hjlp.

Har man ngonsin haft stilnoct-tomten p besk s r det uppenbart att detta inte r en trolltrd.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in