Citat:
Ursprungligen postat av
magiciadehex
Överklagan visar också att inget alls är heligt för mördaren, han väljer nu att anklaga sin fru som hjälpt honom hela vägen, samt sin bror.
Vedervärdig människa.
Textmassan är så skum att jag fått läsa den flera ggr.
" Nerjius har alltså i denna ansökan om prövningstillstånd redovisat omständigheter och bevis som talar för att annan gärningsman inte går att utesluta.
Med tanke på den personkrets som borde ha utretts mer ingående väljer Nerijus att utnyttja sin rätt att tiga och han menar att tystnaden under dessa omständigheter inte får tolkas till hans nackdel."
Även om han tiger så har han trots allt förmedlats innehållet av överklagan och godkänt detta.
Det är med andra ord hur dumt som helst.
Han sitter väl per telefon nu och ska övertyga frun om att det var minsann BH som gjort det här - " ser du inte punkt 70, älskling? Där står tydligt att jag inte sagt nåt. Använd google translate - du vet.. som jag gjorde när jag satt och lusläste om försvinnandet - minns du?
Älskar dig. God natt min skatt. ♥
NB anser att hans personkrets borde ha utretts mer ingående. Hur skulle det skett?
De satt häktade och släpptes i brist på bevis. Det var flertal förhör och alla stenar har de väl vänt på fram till 5 oktober.
Ena stunden pekar NB ut omständigheter och det som genomgående upprepas är att brorsan pekas ut som mördare och Irina kan vara antingen städare el mördare.
I nästa andetag åberopar han rätten att hålla käften för att det rör sig om personer i hans krets.
Sen en uppmaning till HD att typ respektera detta?
Men för ända in i helsicke! Ska du bli friad får du väl för fan leverera en hel berättelse.
... Men det finns ingen. Det är den enkla förklaringen.