Citat:
Ursprungligen postat av
GoogleSEO
SH talar för att hon inte gått till ladan frivilligt, det tror inte jag heller.
Nerijus misslyckades förra gången och tänker inte göra det igen...
Oavsett vilken nödsituation som kommer först så kommer den. Den kommer snabbt, och därifrån finns det inga direkta val.
SH talar dock för att hon frivilligt gått med, om det handlat om en nödsituation.
Han nämner det som ett tydligt undantag.
Eftersom karttrick ej fungerade dagen innan, kanske Nerijus insåg vilken kass skådespelare han är.
Att Adriana kände obekväm, undrar om han själv märkte av det?
Samt att försöket helt enkelt verkade lite dumt, så kanske upplägget var helt annorlunda till Söndag?
Jag har bara så svårt att se att han lyckats få med Lisa, genom ett lugnt kontaktinitiativ.
Lika svårt som att föreställa sig att han med våld, vågat ta henne över vägen själv.
Rädsla för passerande bil, och rädsla för skrik så nära caféets grannhus-område borde vara stor?
Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Vad är vitsen med att dra av hjälmen direkt och krångla om han ska till mjölkrummet med henne?
Sätter han en silvertejp över visiret så lär det fungera som en ljuddämpare i sig..
Skrik hörs garanterat genom en sådan hjälm, oavsett tejpning över visir.
Det är nämligen såpass spalt mellan mun och insida hjälm samt öppet i hakan att ett skrik inte skulle dämpa nämnvärt.
Jag skulle ana att han dragit av henne hjälmen med våld i ladans norra del, och faktiskt enligt Hurtig´s överklagan tejpat i vart fall munnen där, och att jackan med den fastnande handsken, drogs av i förrummet.