Citat:
Eftersom du visar ett så stort intresse - för det är ju självklart att du är seriös och inte bara en jävla OT-tramsare eller hur? - så kan du fördjupa dig i Vronsky's bok där samma är noterat (och ja - det är en seriös bok med fortlöpande referenser till varje uppgift - vetenskaplig referens). Men du ska få mer smaskiga detaljer eftersom du är så nyfiken då jag har boken i min ägo. " Brudos drove the car with the victim right into his garage. His wife was home preparing dinner, so Brudos tied Salee up and went in to have supper. Brudos clames that when he returned to his garage he discovered that Salee had gotten loose of the ropes but had not attempted to escape to use the phone in the garage.This kind of passive behavior in shocked and traumatized victims is not uncommon. Brudos then wrapped a strap around Salee's neck and began to strangle her."
" He confessed that he hung Salee on the hook like the other victims and stuck hypodermic needles in her rib cage. "
Boken är ofta hänvisad av seriösa personer som arbetar aktivt eller forskar inom området.
Källhänvisningen i sin tur är till Dr. Joel Norros (psychologist).
Över till nästa idiot dvs Valenti. Detta är längre bak i tiden på 70-tal, han är inte värst känd seriemördare - men det går fint att ta del av fragment och få en sammanhängande story. Exakt detta dubbelkollande jag skrev om. Utöver detta citerat ur en bok vars inledning börjar med notice: " (..) the facts and language used herein is from court transcript and official documents and do not reflect any endorsement or opinion from the author or The History Press."
Utöver detta finns anhörigas kamp att ta del av sk. återkommande prövning ("parol" - villkorlig frigivning) för att han inte ska komma ut. Jag antar du begriper att de inte kommer med falsk information då det handlar om hänvisning till "South Carolina Department of Probation, Parole and Pardon Services"
" On April 17th, 1974 their bodies were uncovered in shallow graves on Folly Beach along with the body of a third young victim, Mary Earline Bunch. Valenti hung these girls from pipes under a beach house, kicked a chair out from under their feet and watched as they struggled for their young lives."
https://www.gopetition.com/petitions...d-valenti.html
En syster berättar om den eviga kampen för att hålla fanstyget inlåst.
"He tied nooses around their necks and kicked the chair out from underneath them and watched them hang from a shower stall,” Marion said.
http://www.live5news.com/story/25370...r3HBw.facebook
Lycka till med källgranskningen framöver. Du tycks inte ens komma till steg 1 då du inte ens såg att den ena sidan jag hänvisar till angående Brudos är från Radford University.
En annan perfekt väg är att söka kring respektive person via sökord "confession" eller "transcript" - flertal ggr kommer nämligen rättegången fram om man vill fördjupa sig ordentligt. Nåt mer du vill veta om källhänvisning så är det bara att återkomma - detta är dock den grundläggande processen.