Citat:
Ursprungligen postat av
vFox
ja, eller Nejus kan ha hämtat frugan för att visa nåt i ladan eller för att slippa brorsan en stund och ha lite ångande ladsex eller nåt, Lisa dyker upp och pang så slår det slint i skallen på baltparet.
Och Ajus ligger hemma i sitt rum med dålig koll på vad som händer runtomkring osv.
Varken IB eller AB har alibi för den kritiska tiden, en eller båda kan varit inblandade.
Fantasier tycks du ha lätt för. Sannolikhet verkar vara mindre intressant i din bubbla.
Intressant i sig att allt ska ske under impulsivitet gällande NB. Påkommen och tappar konceptet ("pang så slår det slint") antingen runkande, nu ladsex eller slangat diesel.
Det verkar som om affektstörningar ligger dig varmt om hjärtat? Inbillar du dig att det lindrar händelser ("jag kunde inte hjälpa det") elller vad är meningen med ditt impulstema?
Att fabla ihop ett moment om vad som sker som en starter är abslut inget problem. Vem som helst skulle kunna dränka tråden i intetsägande påståenden som repetativa mantran - dock en meningslös sysselsättning då det inte kan förklaras i ett relevant förlopp.
Sistnämnda bör du jobba på då du enbart tar dig till ruta 1 hela tiden som en värdelös idéspruta och påminner mer om Yrrol - en fantastiskt genomtänkt film eller mer konkret Peter Dalle som uppfinnaren från Sunbyberg:
" Jag tänkte inte på det..."
Eller barns fantasivärld - livlig men utan verklighetsförankring och håller inte ihop då det ska förklaras.
Jag ska dock hjälpa dig via en återspegling av glappen:
" NB sa till sin fru: Låt oss åka till ladan direkt efter vi rökt på trappan kl 18. Vad tror du om lite söndagssex i min sexbunker?
Thihi, fnittrar Irina och sätter sig i bilen och tänker det är bäst att passa på när min halvimpotente man kan ha sex överhuvudtaget med mig...
Mitt under akten inkommer Lisa (relevant förklaring saknas) och NB blir sjukligt aggressiv (hänvisa till statistik alt sakkunnigutlåtande då du önskar normalisera) och attackerar Lisa."
Resten är en enda stor parentes angående varför NB släpar in henne till mjölkrummet och hänger henne och drar silvertejp runt hennes huvud. Byxor-nere-i-skåpet kan du skippa då den sjukt korkade tesen redan presenterats av dig.
Hänvisa sen till statistik då du tillhör flocken som vill normalisera men kommer med påhitt som är ytterst långsökta i samband med hängningen och tejpandet i försök att komma runt sexuellt motiv eller sexuell sadism som parafili.