2015-10-29, 21:06
Medlem
Det finns idag en enda person som kan ge N-B alibi.

Hans fru.
Men hon vågar inte för att polisen är "dum".

Ställ det emot att hennes s.k älskade man annars åker på livstid och man tror ju att det här är nått John Cleese dikterat ihop.
Medlem
Titianas avatar
Detta med att MGM säger att brorsan var med. Det tycks ju vara så att de alltid var i lag utan denna morddag som var en ledig dag men som brodern uttryckte sig rövslickaren till bror gjorde alltid som svensken sa och for och fixa fönsterbläcket. Nu kan ju detta betyda att MGM planerat något annat i samband med detta jobb...att någon annan skulle ha lyckats att planera att sätta dit honom ..typ den enda gången han var ensam...
Medlem
Om ett par veckor kommer erkännandet, may you rott in hell motherfucker
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kristinaroos
Hon pratade inte i telefonen - den ringde från bakfickan.
Ja.

Mitt fel, givetvis var det så.
Citat:
Ursprungligen postat av Showme1
Han är skyldig som ingen annan. Vad får dig att tro annat? DNA etc talar sitt eget språk.

Vem vet vad vi inte vet???

Nu var det på svenska som jag skrev, där står
det att han är skyldig men inte skyldig till
mordet, svårt att fatta?
DNA av NB finns av alla dess former, till och med
rena avföringshögarna, varför?
1km hem till toan och möjligtvis har dom blivit
tillsagda att inte använda caféet toa.
Rädslan att det dras ifrån tid om AJ
ser dom gå hem på toa gör att dom valt
att uträtta sinna behov på plats, tydligen inte
första gången.
A.J svärdotter som vittne är ett hånskratt.
Visst! Jag hoppas på livstid för NB men
det skulle vara betydligt bättre om
han öppna käften, berättade allt.
Han är rädd, han vet något ingen
annan vet.
Medlem
softmoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XeniaOnatopp
Hur förklarar du det? Skulle han äta chokladkaka på väg från dumpningen, och kasta förpackningen tillsammans med hennes grejer? Jag trodde att han hade bråttom.

Han samlade ihop hennes prylar i sina egna fickor eller något fack i hans ostädade bil där lite gottigottpapper också fanns, drog till sig allt i panik och slängde ut det.
Senast redigerad av softmoon 2015-10-29 kl. 21:10.
Medlem
everythingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pob85
Inom ett par veckor kommer erkännandet, det skulle inte gå till på det sättet bla bla, good luck and may you burn motherfucker for what you did

Jag kan översätta till svenska för er som inte kan engelska... lycka till och må du brinna din mammaknullare för vad du gjorde... så där ja. Jag tror nog att han kommer att fortsätta att neka.. troligast är nog att han nekar för sig själv för att det skulle bli outhärdligt med att erkänna ens för sig själv vad man har ställt till med. Om ett par veckor är ju dessutom rättegången över och domen har väl fallit, så det blir nog inte något erkännande ens när det kommer upp i hovrätten.
2015-10-29, 21:08
Medlem
RobertoSavianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Drar upp trosor vet jag inte vart du fått ifrån. Jag ställer mig tveksam till den där NB-pitten och undrar i dessa diskussioner om den är för övrigt helt DNA-lös?
Jag vet inte.
Men på nån vänster har det överförts. Nåt ollande tror jag iaf inte på. För är han så k*t så lär det rena halkbanan med DNA från honom likaväl.

Snackar du om? Han hade ju blottat henne, sedan klätt på henne igen
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MmeDupin
Känns som en Menage-a-trois. Frun vill ha brodern som dricker mindre och är lugnare. Men det kanske är han som planerat allt och utfört dådet. Frun och broder är ju inte där och stöttar honom så det är sjukt märkligt.
..Och då tog sjuksyster Rached från Gökboet ett blodprov på NB och gav det till AB som drog iväg och mördade Lisa.
Sen levde de lyckliga alla sina dar? Hade varit enklare att mörda NB direkt med en förgiftad pannkaka som hon stekte.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maaah83
Men om det skulle vara så att hon precis har slagit numret och trycker på ring upp precis samma veva som NB kommer.
Fortfarande. Nu vet jag inte vilken telefon hon hade men utgår ifrån att det var en smartphone med touch, då tar det 10-15 sekunder ta upp mobilen, slå in koden, samtals/kontaktlistan, välja far, låta det ringa och sen kommer han fram -- han borde ju sett att hon ringer till någon?

Som någon annan förklarade för mig dock sattes mobilen igång i bakfickan på henne -- så varken hon eller NB visste om telefonen verkar det som.
2015-10-29, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av softmoon
Han samlade ihop hennes prylar i sina egna fickor eller något fack i hans ostädade bil, drog till sig allt i panik och slängde ut det. Då hängde en bit papper med.
Precis så tror jag att det har gått till. Han slängde ned Lisas prylar i nåt fack när han startade bilen från ladugården. Sen när han var vid åkrarna och hivade ut Lisas prylar i stressen så följde kexchokladförpackningen med.
2015-10-29, 21:09
Medlem
everythingiss avatar
Nog är det så att Nerijus gråter över sin egen situation och inte för offret eller några anhöriga. Det är nog tårar över att han vet att han har åkt dit, sällan gråter sådana gärningsmän för sina offer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in