2015-06-17, 08:14
Medlem
Tja!

Har ett rejlt problem med fljande. Pga en krasch av min SSD-disk stoppade jag tillbaka datorns original-HD. Den r ca 4 r gammal och har Windows 8.0. Nu hmtar datorna en massa uppdateringar, ver 200 st fanns det.
Har provat att ladda hem dem och uppdatera, men jag fr hela tiden meddelandet "Uppdateringarna kunde inte konfigureras" och s terstller sig datorn igen.

Riktigt strigt, d jag vill uppdatera till Win 8.1, och d mste jag installera dessa uppdateringar frst.

Hur gr jag? Har provat att gra en Clean Boot, genom att stnga av alla tjnster frutom Microsoft-tjnsterna och ta bort autostartobjekten.

Mste jag kanske installera dem lite i taget fr att det skall funka?

Mycket tacksam fr tips som kan lsa problemet!!

Mvh,

grishals
Citera
2015-06-17, 08:46
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grishals
Tja!

Har ett rejlt problem med fljande. Pga en krasch av min SSD-disk stoppade jag tillbaka datorns original-HD. Den r ca 4 r gammal och har Windows 8.0. Nu hmtar datorna en massa uppdateringar, ver 200 st fanns det.
Har provat att ladda hem dem och uppdatera, men jag fr hela tiden meddelandet "Uppdateringarna kunde inte konfigureras" och s terstller sig datorn igen.

Riktigt strigt, d jag vill uppdatera till Win 8.1, och d mste jag installera dessa uppdateringar frst.

Hur gr jag? Har provat att gra en Clean Boot, genom att stnga av alla tjnster frutom Microsoft-tjnsterna och ta bort autostartobjekten.

Mste jag kanske installera dem lite i taget fr att det skall funka?

Mycket tacksam fr tips som kan lsa problemet!!

Mvh,

grishals

Kolla fljande - https://support2.microsoft.com/gp/wi...e-issues/en-ie

Gr en ren nyinstallation av W8.1 .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här