2020-04-18, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryBoiiiii
Hur borde det smaka?

Choklad kanske, Fazer t.ex. har betydligt mer smak, men antar att man höjer sockernivån av beroende skäl.
Citera
2020-04-18, 18:33
Medlem
StraightShooters avatar
Mintkrokant (pensionärsvarning på den?)

Annars blir det mest den vanliga mjölkchokladen, choklad är bäst naturellt utan en massa annat i.
Citera
2020-04-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Det smakar bara socker.
Nämn en endaste mjölkchoklad som smakar gott - utan socker? Klart som fan det smakar socker ditt jävla stolpskott. Du kanske ska hålla dig till Nutrilett, Fun-Light och riskakor?
Citera
2020-04-18, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kukelikukluxklan
Nämn en endaste mjölkchoklad som smakar gott - utan socker? Klart som fan det smakar socker ditt jävla stolpskott. Du kanske ska hålla dig till Nutrilett, Fun-Light och riskakor?

Stolpskott?
Marabou smakar sliskigt, självklart har dom mycket socker av beroende skäl.
Förstod du innebörden av mycket?
Citera
2020-04-18, 19:48
Bannlyst
nytt recept på chokladen..? Original smakar verkligen sliskigt och billigt nu.. hehe.. ..

Mvh Johan
Citera
2020-04-18, 20:27
Medlem
Citat:
Stolpskott?
Marabou smakar sliskigt, självklart har dom mycket socker av beroende skäl.
Förstod du innebörden av mycket?
Jag förstod mycket väl vad du menade. Kom med ett svar på min fråga i stället för att tjafsa. Nämn en chokladkaka som smakar gott, som inte smakar socker.
Citera
2020-04-18, 20:30
Medlem
Citat:
Jag förstod mycket väl vad du menade. Kom med ett svar på min fråga i stället för att tjafsa. Nämn en chokladkaka som smakar gott, som inte smakar socker.

Tjafsa?
Fazer t.ex. smakar inte socker sliskigt.
Citera
2020-04-18, 20:32
Medlem
NoTruces avatar
Det är lite synd att Frukt & Mandel bara verkar finnas i den största storleken. Ibland vill man ha en bit, men inte så mycket mer. Fast det är ju ett lyxproblem.
Citera
2020-04-18, 20:34
Medlem
Citat:
Tjafsa?
Fazer t.ex. smakar inte socker sliskigt.
Visste att nån idiot skulle komma med Fazer.

Jo, Fazer smakar visst sött som fan. Tryck en blå Fazer 200g på en gång och kom fan inte och säg att det inte smakar söttslisk i käften på dig efteråt. Sen att det är en bra choklad håller jag helt med om.
Citera
2020-04-18, 20:36
Medlem
Citat:
Visste att nån idiot skulle komma med Fazer.

Jo, Fazer smakar visst sött som fan. Tryck en blå Fazer 200g på en gång och kom fan inte och säg att det inte smakar söttslisk i käften på dig efteråt. Sen att det är en bra choklad håller jag helt med om.

Vad är problemet, Fazer smakar choklad medans Marabou smakar kemiskt socker?
Citera
2020-04-18, 21:21
Medlem
Citat:
Vad är problemet, Fazer smakar choklad medans Marabou smakar kemiskt socker?
Jag gillar Fazer blå. Det är klart en av de bästa kakorna. Men sen att försöka bena ut vad som smakar mest ”kemiskt” av Marabou eller Fazer är nog av högst subjektiv karaktär. Vi kan ju åtminstone enas i att båda är söta som fan.

Tror vi börjar gå rätt OT nu.
Citera
2020-04-19, 18:02
Medlem
NoTruces avatar
Nu har jag testat Marabou Oreo, och den var väl okej. Lite kul att de lyckats få till kaksmulet inuti chokladen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in