Hej! Gr det att flytta ver fastighetskartan frn min garmin gps till mobilen, eftersom jag bara kr med telefon pejl numera. terfrsljaren sa att det inte gr eftersom den r specialgjord fr garmin gps. Men jag testade lgga in minneskortet och jag kunde flytta ver filen som var en img fil, p datorn. Men den gick ej att ppna.
Fr att kunna ppna den i mobilen mste det vara en jpg eller png fil. Gr det att konvertera den? Eller r den skrivakyddad och bara gr att anvnda i garmin enheten??
r mycket tacksam om det finns ngon aom har lite koll p de hr!!!
Den img-fil du har r inte en bild-fil i den bemrkelsen du tnker dig. Till exempel, om man klonar en hrddisk s kan det sparas som en img-fil. Firmware brukar ocks levereras som en img-fil. Ingen av dem r en bild i den bemrkelsen du tnker dig.
I detta fallet r det en fil frn Garmin i ett proprietrt format som innehller en databas. Garmins mjukvara behvs fr att avkoda denna information och skapa den bild som visas p skrmen.
Den img-fil du har r inte en bild-fil i den bemrkelsen du tnker dig. Till exempel, om man klonar en hrddisk s kan det sparas som en img-fil. Firmware brukar ocks levereras som en img-fil. Ingen av dem r en bild i den bemrkelsen du tnker dig.
I detta fallet r det en fil frn Garmin i ett proprietrt format som innehller en databas. Garmins mjukvara behvs fr att avkoda denna information och skapa den bild som visas p skrmen.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!