Citat:
Ursprungligen postat av
Chris1991
Avpixlat är en hat blogg och inget annat. Alltså, det kan vara svårt att se det när man innerligt vill att det som står på avpixlat ska vara sanning. Men samtidigt tror jag att de flesta innerst inne vet att det mesta som står på den sajten är rent skitsnack.
Sen att just invandring ifrån mena skulle leda till kriminalitet och en massa andra problem för samhället är för mig en gåta. Man hör ofta SD:are säga att etablissemanget inte vet hur verkligheten ser ut. Men då undrar jag, vet de själva hur verkligheten ser ut?
Jag är själv född och uppväxt i en förort och alla jag känner arbetar eller studerar. Visst finns det kriminalitet, men oftast är det ett gäng snorungar som behöver disciplineras av sina föräldrar.
Avpixlat är ingen hatblogg, utan det belyser ett problem med invandringen som ingen annan journalistiskt verksamhet har gjort. AP är mer noggrannare med källhänvisning än t.ex SR, där bara är ren kommunistpropaganda ibland sprids. Visst folk i kommentarsfälten hos AP kan visa frustration hur dålig Sverige håller på bli, för varje u land människa vi tvingas mata med färdiggrillad sparvar, så får en Svensk pensionär sämre välfärd och trygghet, det är ändå vi Svenska skall bo och leva i Sverige. Araber och Negrer här att ingenting att göra.
Har inte läst en artikel hos SR, Expressen eller SVT där där man inte kör en lång snyftare om hur synd det är om barnen, och alla vill till Sverige eller Tyskland för att få asyl. Aldrig en saklig artikel hur vilka kostnader det innebär för samhället att ta emot dessa mängder värdelösa skräp människor ifrån 3:e världen, utan bara att 5 års planen är mer lyckad än någonsin det är en investering att ta hit MENA invandrare ifrån Syrien, som behöver ca 15 år i median att få att komma in på arbetsmarknaden.
Du själv uppvuxen i en förort , du tycker det är en gåta att många bli yrkeskriminella där? Du kanske inte så bra på att ta fakta och omvärldens bevaka, du kanske rent av lite dum i huvudet och tro på den propaganda som VPK / MP och andra onda krafter i samhället sprider.