2015-07-27, 14:25
Medlem
R.O.S.Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rainbowia
Svein Tuft lyckades med en fin 25:e plats på prologen. Fast efter det 19 placeringar mellan 107-184.
Gruzdev som bäst 81
Rowe som bäst 78
DeVolder (som jag inte ens visste var med förrän han gick upp och drog med 3 km kvar i går och sedan kraschade) som bäst 62.

Samuel Sanchez imponerade på mig under touren, på ett sätt. Han blev 12:a totalt och var varje bergsetapp på plats 10-15 om man räknar de som ingick i gruppen huvudfavoriter. Men jag är också besviken att han inte gjorde mer. Stark uppför, bra utför, åkstark och halvskaplig i spurt, varför var han aldrig i utbrytning? Varför jagade han inte bergatröjan? När TJVG bröt måste han ju haft en väldigt fri roll, men blev aldrig bättre än tia på någon etapp och tog exakt 0 poäng i bergpristävlingen.
2015-07-27, 14:41
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.O.S.H
Gruzdev som bäst 81
Rowe som bäst 78
DeVolder (som jag inte ens visste var med förrän han gick upp och drog med 3 km kvar i går och sedan kraschade) som bäst 62.

Samuel Sanchez imponerade på mig under touren, på ett sätt. Han blev 12:a totalt och var varje bergsetapp på plats 10-15 om man räknar de som ingick i gruppen huvudfavoriter. Men jag är också besviken att han inte gjorde mer. Stark uppför, bra utför, åkstark och halvskaplig i spurt, varför var han aldrig i utbrytning? Varför jagade han inte bergatröjan? När TJVG bröt måste han ju haft en väldigt fri roll, men blev aldrig bättre än tia på någon etapp och tog exakt 0 poäng i bergpristävlingen.
Hade också räknat med att se Sanchez mer sista veckan, kanske sparar han sig för Vueltan?
2015-08-06, 00:26
Medlem
Rohms avatar
Just hemkommen från tour-landet och såg härligheten på alpe d'huez men tv ballade ur här hemma.

Är det någon i denna tråd som spelat in touren i år på eurosport på sin box och har det kvar?
Jag vet att det inte går att kopiera video men det är faktiskt Anders och Vacchi jag vill lyssna på och ljud kan man kopiera.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in