• 2
  • 3
2015-07-05, 18:50
Medlem
Använd Hiren's Boot CD så kan du ta bort / återställa / byta lösenordet utan problem. Följande länk är ett steg-för-steg för att ta bort lösenordet - http://www.hirensbootcd.org/resetting-windows-password/

Du kan ladda hem verktyget under "Download" på samma länk ovan
Citera
2015-07-05, 19:32
Medlem
Bbobis avatar
Är lösenordet inte "qwerty" så kan du ju bara trycka i en skiva och installera om windows med valet att befintlig data sparas. Kommer hamna i en mapp.
Citera
2015-07-05, 21:00
Medlem
felleboy90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poe09
Ja, det är min dator. Men jag skapade en användare för henne på den eftersom hon ofta hängde hemma hos mig.

Möjligen kan jag klura ut det. Hon har skrivit som lösenordsledtråd "Goddag".

yxskaft
Citera
2015-07-05, 22:21
Moderator
Protons avatar
Övriga dator- och IT-diskussioner --> Programvara - Windows
/Moderator
Citera
2015-07-05, 23:15
Medlem
Eller så gjorde hon slut med dig, och nu har du knyckt hennes dator och letar efter ett sätt att kunna logga in på den.... Men den gubben gick inte, ingen hjälp från mig iaf
Citera
2015-07-06, 00:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Poe09
Jag brukar köra Firefox. Men använder ibland Chrome.
Har du så jävla dålig koll på datorer så låt dator vara kvar som den är! Antar att du kallar den "Datan" också som en 11 årig ovetande flicka gör!
Citera
2015-07-06, 00:45
Medlem
Lösenordsledtråden är skapad av inloggningen tror jag, så var det för mig. Avslöjade nästan mitt lösen. Det är inte hon som gjort lösenordsledtråden tror jag, utan det är första delen av lösenordet.
Jag skulle tro lösenordet är:
Goddagyxskaft
Goddag yxskaft
Goddag_yxskaft
Citera
2015-07-06, 06:40
Medlem
A.Ericssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loliraver
Nu vill jag inte gå OT, men bara så du vet bör du polisanmäla det här då det du påstår är brottsligt
Lycka till!
Citera
2015-07-11, 12:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Nu är det ju tämligen uppenbart att det är TS som är på väg att begå en brottslig handling!

Hon är ju tjej och då tänker ingen på att ''anmäla''... Det är ju så.
Men anmäla är det rätta så de lär sig någon gång att de inte kan göra som de vill.
Citera
2015-07-11, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nai.Genova
Hon är ju tjej och då tänker ingen på att ''anmäla''... Det är ju så.
Men anmäla är det rätta så de lär sig någon gång att de inte kan göra som de vill.
Exakt. T.ex. så skulle en "våldtäkt" mot en tjej inte vara en våldtäkt om det gjordes mot en kille i de allra flesta scenarion. Det gäller även "mindre allvarliga saker".
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in