Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-07-10, 13:45
  #13
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Känns som en bättre lösning att förändra hur man lever och ändra sina rutiner när det är dags att sova.

Sömnpiller är bara ett plåster som funkar ibland, tillfällig lösning på ett permanent problem.

Jag har ett helvete vissa nätter och har haft sen liten, några bloss på en joint är min medicin. Har du prövat cannabis?
Citera
2015-07-10, 14:31
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleepyoh22
Känns som en bättre lösning att förändra hur man lever och ändra sina rutiner när det är dags att sova.

Sömnpiller är bara ett plåster som funkar ibland, tillfällig lösning på ett permanent problem.

Jag har ett helvete vissa nätter och har haft sen liten, några bloss på en joint är min medicin. Har du prövat cannabis?
Ja, jag tenderar att må ganska psykiskt dåligt av cannabis, men kanske ska jag ge det en chans till för detta ändamålet. Tack för tipset
Citera
2015-07-10, 23:25
  #15
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -.-.-.-
lättillverkat lugnande/sömngivande medel?
Väteperoxid skapar klorgas skapar ... ?

Edit: ligger nog lite åt kanterna i mitt resonemang och formel men vet att det finns ett simpelt sätt att skapa en vätska som sänker folk. Om jag inte missminner mig så är väteperoxid med i den kemiska fortskridningsprocessen.
__________________
Senast redigerad av GoUoD 2015-07-10 kl. 23:31.
Citera
2015-07-11, 08:33
  #16
Medlem
** feltänk
Citera
2015-07-11, 12:30
  #17
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -.-.-.-
Först och främst, är det möjligt och rimligt för en dödlig simpel systemutvecklare som mig, utan särskilda kemikunskaper att skapa detta? Går det att göra så att jag förstår och kan göra detta i köket hemma?

Finns det några risker med detta? Vad innebär att "bromera" någonting?

Någon som visar sig kunnig har jag gärna närmare kontakt med sedan för vidare rådgivning på egna villkor.

http://www.arkat-usa.org/get-file/28567/

Nej, det finns inga möjligheter för dig att syntetisera detta hemma vid köksbordet. Besök din vårdcentral är ett bättre tips.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback