2023-02-28, 19:34
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ekvilibrium1
För mig är det enda relevanta hur mycket hon åtrår mig, inte vilka lekar vi har.

Ja du ser, alla ser inte likadant på det hela. Desto viktigare att det blir rätt för att bli bra då.
Citera
2023-02-28, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Ja du ser, alla ser inte likadant på det hela. Desto viktigare att det blir rätt för att bli bra då.

Jag säger hur män fungerar. Män vill penetrera. Resten är bara bortskämdhet. Du är en kvinna. En kvinna är inte en man.
Citera
2023-02-28, 19:48
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag säger hur män fungerar. Män vill penetrera. Resten är bara bortskämdhet. Du är en kvinna. En kvinna är inte en man.

Må så vara, men en del män har lite krav på vad en kvinna ska gilla för att han ska vara nöjd att träffa bara henne. Och olika från en man till en annan, som tur är.
Om en kvinna söker en sexpartner på en sexdejtingsida, varför skulle hon nöja sig med en man som är okej med penetration och inte bryr sig så mycket om resten ifall resten är viktigt för henne för att hon ska vilja bli penetrerad?
Citera
2023-02-28, 19:53
Medlem
Citat:
Om en kvinna söker en sexpartner på en sexdejtingsida, varför skulle hon nöja sig med en man som är okej med penetration och inte bryr sig så mycket om resten ifall resten är viktigt för henne för att hon ska vilja bli penetrerad?

Jag skrev inte det. Män älskar sex. Det inkluderar kvinnans njutning, och det har du själv skrivit i andra trådar att nästan alla gillar att ge oralsex. Så jag förstår inte varför du framställer ett problem som inte existerar. Och ja, män föredrar samhörighet före ONS. Det säger väl sig självt?? De är inte så värst förtjusta att skaffa barn och gifta sig, men det är inte samma sak som att ha en stadig sexpartner.
Citera
2023-02-28, 20:33
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag skrev inte det. Män älskar sex. Det inkluderar kvinnans njutning, och det har du själv skrivit i andra trådar att nästan alla gillar att ge oralsex. Så jag förstår inte varför du framställer ett problem som inte existerar. Och ja, män föredrar samhörighet före ONS. Det säger väl sig självt?? De är inte så värst förtjusta att skaffa barn och gifta sig, men det är inte samma sak som att ha en stadig sexpartner.

Osäker på ifall jag skrivit att nästan alla män gillar att ge oralsex, men det är sak samma i detta sammanhang.
Jag tror att du och jag inte skulle vara nöjd med samma sak och samma upplägg, men jag kan ha fel. Men upplever att inte alla män är ute efter att tillfredsställa kvinnan alla gånger, vissa vill bara doppa lite snabbt och sen slutar dom svara. Eller så vill dom bara ha oralsex själva, eller bara ge oralsex utan något mera. Så jag ser verkligen vitsen och betydelsen av att vara tydlig med vad man vill ha, och inte minst viktigt vem man vill ha för att ha detta sex med.

På som sidor jag är så är det inte helt ovanligt att män söker just ONS eller såna träffar där dom är på genomresa och undrar om det finns en kvinna tillgänglig ett visst klockslag.
Och det är helt okej, var och en får söka det dom vill ha, men då tar jag mig samma frihet att söka vad jag vill ha och vem jag vill ha
Citera
2023-02-28, 20:50
Medlem
Citat:
Jag tror att du och jag inte skulle vara nöjd med samma sak och samma upplägg, men jag kan ha fel. Men upplever att inte alla män är ute efter att tillfredsställa kvinnan alla gånger, vissa vill bara doppa lite snabbt och sen slutar dom svara.)

Du har tidigare skrivit att du har haft ett ONS i hela ditt liv, och det var en tjänst till en kille som var oskuld.

Så det du skriver är oförenligt med din inläggshistorik.
Citera
2023-02-28, 21:02
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Du har tidigare skrivit att du har haft ett ONS i hela ditt liv, och det var en tjänst till en kille som var oskuld.

Så det du skriver är oförenligt med din inläggshistorik.

Jag ser inte hur det jag skriver nu är oförenligt med vad jag skrivit tidigare?
Det enda ONS jag haft var inte någon tjänst till någon, det var en kille jag var kär i och han råkade vara oskuld. Tanken var inte att det skulle vara ett ONS men han var nog inte kär i mig så det blev inget mera.

Skicka gärna pm och förklara vad som är oförenligt med min inläggshistorik, för jag ser inte vad som skulle vara konstigt och vi har spårat ur från ämnet.
Citera
2023-02-28, 21:05
Medlem
Citat:
Jag ser inte hur det jag skriver nu är oförenligt med vad jag skrivit tidigare?
Det enda ONS jag haft var inte någon tjänst till någon, det var en kille jag var kär i och han råkade vara oskuld. Tanken var inte att det skulle vara ett ONS men han var nog inte kär i mig så det blev inget mera.

Skicka gärna pm och förklara vad som är oförenligt med min inläggshistorik, för jag ser inte vad som skulle vara konstigt och vi har spårat ur från ämnet.

Jag kan väl lika gärna skriva det här? Du skrev att män vill doppa och sen inte höra av sig. Ej sant i ditt fall med noll "riktiga" ONS så varifrån bildar du dig den uppfattningen?
Citera
2023-02-28, 21:15
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Jag kan väl lika gärna skriva det här? Du skrev att män vill doppa och sen inte höra av sig. Ej sant i ditt fall med noll "riktiga" ONS så varifrån bildar du dig den uppfattningen?

Jag tar del av vad andra delar med sig av och jag kan ju läsa innantill i olika profiler vad en del män söker. En del män söker endast ONS då dom inte verkar finna någon tjusning i att ha sex med en och samma flera gånger, eller så är dom på resande fot nästan jämt och vill hitta en kvinna på den plats dom är för stunden.
Vissa män har varit och fått doppa hos någon, och sen har plötsligt någon faster blivit sjuk eller så har katten fått magsjuka så att dom inte kan ses igen, eller så låter dom bli att svara efter en sexträff.

Utifrån det så drar jag slutsatsen att inte alla män vill en återkommande sexpartner, utan en del vill ha en ny varje gång och en del skriver uttryckligen att dom söker ONS, så då behöver jag inte alls tolka vad dom menar heller. Tror att en del skriver vad dom tror ger mest utdelning, snarare än att vara helt ärliga med vad dom söker.
Citera
2023-02-28, 21:26
Medlem
Citat:
J En del män söker endast ONS då dom inte verkar finna någon tjusning i att ha sex med en och samma flera gånger,

Ja, precis... Det är i så fall en principfråga. Det har inget att göra med sexuella preferenser i sängkammaren huruvida de vill ha ett återbesök.
Citera
2023-02-28, 21:30
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Ja, precis... Det är i så fall en principfråga. Det har inget att göra med sexuella preferenser i sängkammaren huruvida de vill ha ett återbesök.

Nej, men det är en stor skillnad på om man själv söker en återkommande och han bara vill ha engångsträffar, går ju lite halvdåligt då för att båda ska bli nöjda.
Så det kan vara värdefullt att ta reda på om han vill ha något återkommande eller engångs, om han tycker att bådas njutning är lika viktigt (på riktigt och inte bara i text alltså), om han håller sig till en och samma eller om han tänker vara och doppa varhelst det uppstår tillfälle, sexuella preferenser och en del annat som är trevligt om det stämmer.
Citera
2023-02-28, 21:57
Medlem
Citat:
Nej, men det är en stor skillnad på om man själv söker en återkommande och han bara vill ha engångsträffar, går ju lite halvdåligt då för att båda ska bli nöjda.
Så det kan vara värdefullt att ta reda på om han vill ha något återkommande eller engångs, om han tycker att bådas njutning är lika viktigt (på riktigt och inte bara i text alltså), om han håller sig till en och samma eller om han tänker vara och doppa varhelst det uppstår tillfälle, sexuella preferenser och en del annat som är trevligt om det stämmer.

Men själva sexets kvalité är inte avhängigt fetischsymmetri. Jag kan ha sex med en tjej som ställer upp på allt, men om hon bara gör det som en avtrubbad hora är det inget bra sex. Då tar jag hellre en vaniljtjej som verkligen älskar att ha sex och är kåtare än fetisschhoran .
Senast redigerad av Ekvilibrium1 2023-02-28 kl. 22:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in