Citat:
Ursprungligen postat av
Ekvilibrium1
Jag skrev inte det. Män älskar sex. Det inkluderar kvinnans njutning, och det har du själv skrivit i andra trådar att nästan alla gillar att ge oralsex. Så jag förstår inte varför du framställer ett problem som inte existerar. Och ja, män föredrar samhörighet före ONS. Det säger väl sig självt?? De är inte så värst förtjusta att skaffa barn och gifta sig, men det är inte samma sak som att ha en stadig sexpartner.
Osäker på ifall jag skrivit att nästan alla män gillar att ge oralsex, men det är sak samma i detta sammanhang.
Jag tror att du och jag inte skulle vara nöjd med samma sak och samma upplägg, men jag kan ha fel. Men upplever att inte alla män är ute efter att tillfredsställa kvinnan alla gånger, vissa vill bara doppa lite snabbt och sen slutar dom svara. Eller så vill dom bara ha oralsex själva, eller bara ge oralsex utan något mera. Så jag ser verkligen vitsen och betydelsen av att vara tydlig med vad man vill ha, och inte minst viktigt vem man vill ha för att ha detta sex med.
På som sidor jag är så är det inte helt ovanligt att män söker just ONS eller såna träffar där dom är på genomresa och undrar om det finns en kvinna tillgänglig ett visst klockslag.
Och det är helt okej, var och en får söka det dom vill ha, men då tar jag mig samma frihet att söka vad jag vill ha och vem jag vill ha