Citat:
Ursprungligen postat av diskhanduk
Då ska vi väl försöka reda ut detta en gång för alla. [...]
Dörren på första bilden:
Ja den finns i det blåa området, närmare bestämt direkt till vänster när du kommer in genom entrén.
Nödutgången:
Ja den kommer upp där Grishnac visar med kartlänken. Dörren på första bilden har som jag har sagt tidigare inget med nödutgången att göra. Det jag syftade på när jag skrev att man klart och tydligt ser vart nödutgången är och hur man kommer dit på den kartan du gjorde markeringar på så menade jag i mitten av bilden, där toaletterna finns.
Vad det gäller stötvågsport så finns det naturligtvis även på "baksidan". Varför skulle man bygga en kärnvapenskyddad berghangar och sen strunta i ena stötvågsporten? Då är ju hela bygget meningslöst mer eller mindre...
Draperiet du syftar på sitter väl endast en liten bit upp i västra röret. Du kan fortsätta förbi detta, ungefär samma sträcka som i "entréröret" och då kommer du att se en störtvågsport med dörr jämte. De dörrar som finns på längs med väggen på vägen upp inhyser endast förråd. Dessa förråd syns ju även på kartan du gjorde markeringar på.
Hoppas att jag har lyckats svara på rätt saker och att du förstår vad jag menar, annars är det bara att fråga.