Citat:
Ursprungligen postat av
Farbas
Du och din polare nämner massa grejer som inte stämmer överens med vad jag har läst och hört av honom. Jag tror för övrigt på att Malcom kommer återkomma i svensk media när både Ukrainakriget och Israel i slutändan går som han förutspått. Svårt att svartmåla honom med judehat när brotten i Gaza uppdagas.
Jag har inga polare i den här tråden, däremot är vi flera i tråden som inser att Malcom saknar trovärdighet.
Att svartmåla honom med judehat är något SKMA gjort
https://skma.se/2024/03/lars-m-ander...-antisemitism/
Citat:
I samband med att deras ”rapport” om vänstern och antisemitismen publicerades avslöjade Flamman att Malcolm Kyeyune, listad som medlem av tankesmedjans förtroenderåd, spridit grov antisemitism i sociala medier.
återigen, Cwejman, Neuding och Frick har en judisk bakgrund det vill säga i stort alla som givit honom en plattform tidigare. Vem ska publicera honom hade du tänkt oavsett hur de konflikterna avlöper. Möjligen att Frick gör det om det finns ett vinstintresse.
Du får lycka till med dina spådomar av din guru nu, om krigen inte avlöper som du tänkt, har du något slutdatum på när han kan tänkas göra sin comeback? Hittills har jag inte sett någon svensk media som vill ta i honom med tång ens längre.
Now please do fuck off.