• 2
  • 3
2004-01-25, 01:42
Medlem
Nezzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buddah
Skillnaden är just att jag skulle aldrig bli "ihop" med en porrskådis, och man ska ju bara ta dom när dom ser bra ut..

Sen att dom knullat med en massa folk skiter jag i, det är inget jag lider av...

Du har helt rätt. Hur många av killarna här drömmer inte om att knulla en känd porrskådis? Många skulle jag vilja påstå.
Om de hackar på dig är det bara av avundsjuka
Får du chansen så sätt på Linda. Önskar dig lycka till...men jag vill ha en recension efteråt
Citera
2004-01-25, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Padme
Du är expert på att dra upp gamla trådar du, Silvertejp.

Skickar den till porrforumet, känns som den passar lite bättre där eftersom ni diskuterar en porrskådis.

Bra inlägg har inget bäst före datum.
Annars gjorde jag bara ett inpass, ni andra får fortsätta utan mig.
Citera
2004-01-25, 23:27
Medlem
johnjohns avatar
Skiter i om Linda är smart eller inte. Jag vill knulla henne och BB-Linda så är det bara.
Citera
2004-01-26, 09:12
Medlem
derangeds avatar
word@johnjohn :=))

Ta kontakt med fröken Thorén igen macka på henne och avge sedan en fullödig rapport här, gärna med bilder.

Då får alla vi som runkat oss fördärvade till Lindas filmer höra hur det känns, nästan som virtual reality :=)
Citera
2004-01-26, 09:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
word@johnjohn :=))

Ta kontakt med fröken Thorén igen macka på henne och avge sedan en fullödig rapport här, gärna med bilder.

Då får alla vi som runkat oss fördärvade till Lindas filmer höra hur det känns, nästan som virtual reality :=)

Frågan är om hon bor kvar i Sverige övht, har inte hört mycket om henne sedan hon började filma i USA.

Finns några länkar här i var fall.

http://www.erotikguiden.com/tgp/i2-0.shtml
Citera
2004-01-26, 12:15
Medlem
om man bara är ute och raggar ons, så kan det vara skitsamma om de är begåvade eller ej. ska man ändå sparka ut dem morgonen därpå, spelar de ju ingen roll om de har högt eller lågt iq.

och om man får för sig att snacka djupa existensiella frågor när man trycker på en tjej, undrar nog tjejen, hur väl funtad du är.

skulle jag träffa på linda skulle jag dra på henne så det sjunger i väggarna, sparka ut henne på morgonen, och vara j-vligt tacksam att få nuppa med en tjej som vet hur man gör. det har sin tjusning det också., men jag skulle givetvis använda gummi.
Citera
2004-01-26, 23:01
Medlem
plopps avatar
Orkar inte läsa hela tråden men här är två identifieringstips:
- Linda Thoren läspar. Gjorde tjejen som du träffade det?
- Sa hon meningear med fler än tre ord? Då var det inte Linda.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in