Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-08-09, 19:21
  #1
Medlem
Hej!

Jag laddade ner Elder Scrolls Arena för några månader sen, men när jag skulle spela det insåg jag att jag inte fattade ett skit Det var väldigt svårt att ens döda enkla goblins och rats, för att jag är så van vid modern combat gameplay och grafik.

Är det någon som har spelat det själv och har några tips på vad man kan vara för ras och klass och vilka vapen som är lätthanterliga för en modern gamer? Tacksam för alla svar!
Citera
2015-08-09, 19:23
  #2
Medlem
Dabbans avatar
Googla måste väl vara det smidigaste sättet att lära dig spelet? =)
Citera
2015-08-09, 19:27
  #3
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berrycherry
Hej!

Jag laddade ner Elder Scrolls Arena för några månader sen, men när jag skulle spela det insåg jag att jag inte fattade ett skit Det var väldigt svårt att ens döda enkla goblins och rats, för att jag är så van vid modern combat gameplay och grafik.

Är det någon som har spelat det själv och har några tips på vad man kan vara för ras och klass och vilka vapen som är lätthanterliga för en modern gamer? Tacksam för alla svar!
Du kan börja här: http://www.uesp.net/wiki/Arena:Arena
Citera
2015-08-09, 23:50
  #4
Medlem
Sibyls avatar
Riktigt charmigt spel, och stapplande steg för en schysst serie.
Är väl motsvarigheten till att käka grus i dagsläget dock. Spelsystemet har åldrats likt mjölk.
Citera
2015-08-11, 18:32
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sibyl
Riktigt charmigt spel, och stapplande steg för en schysst serie.
Är väl motsvarigheten till att käka grus i dagsläget dock. Spelsystemet har åldrats likt mjölk.
Hahaha Det känns som att det finns mycket lore man inte vill missa, men det kanske är en idé som är dags för att defenestreras...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback