Flashback bygger pepparkakshus!
2015-08-18, 20:34
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
10/8

Hanna Lidstrm (Mp), frbundsstyrelseledamot i Grn Ungdom, var frst ut och twittrade nr det precis hade hnt.

11/8

Bjrn Sder (SD) facebookade dagen efter:

12/8

Jimmie kesson (SD) p SD:s hemsida:

Hanif Bali (M) twittrade:

Agneta Bode (S) uttalar sig idag i Vstmanland lns tidningar (Vlt)

Hitintills r det allts inte mer n en handfull politiker som har uttalat sig.
Senast redigerad av Passepartout 2015-08-18 kl. 20:38.
Citera
2015-08-18, 21:44
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Passepartout
Agneta Bode (S) uttalar sig idag i Vstmanland lns tidningar (Vlt)

Hitintills r det allts inte mer n en handfull politiker som har uttalat sig.

Floskelspyan Agneta Bode rr inte ens vid mordoffren och hur de slaktades av en neger. Efter tre rader kommer d kossans paradnummer, "vi mste prata med vra medborgare vilken tillgng invandringen r". Resten drunknar i hennes skitsvammel och idiotfrklarande av svensken som inte begriper vilken spetskompetens (bokstavligen) niggern hade.

Jag hade grna sett grisen Agneta Bode p Ikea nr negroiden hittade kniven. Denna vjmeliga batikhxas mandat kan inte bli lnglivat. De enda tgrder som kan vara aktuella i Arboga skulle vara Bodes livvaktsskydd, nr det gr upp fr invnarna vilket sagolikt a(s) de valt in.
Citera
2015-08-20, 15:16
Bannlyst
Har varit bortrest i snart 3 veckor och har inte hngt med srskilt bra men snappade nyss upp ngot som en vn delade frn IRM p Facebook, Sders kommentar om IKEA-morden. Tycker det var vldigt osmakligt av Sder och fel att anvnda tv personers dd fr sin politiska agenda, men jag r medveten om att om Lfven hade gjort samma sak om en invandrare mrdats av nazister under hans tid som statsminister.
Citera
2015-08-20, 22:03
Medlem
cyndees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av URBANARTS89
Har varit bortrest i snart 3 veckor och har inte hngt med srskilt bra men snappade nyss upp ngot som en vn delade frn IRM p Facebook, Sders kommentar om IKEA-morden. Tycker det var vldigt osmakligt av Sder och fel att anvnda tv personers dd fr sin politiska agenda, men jag r medveten om att om Lfven hade gjort samma sak om en invandrare mrdats av nazister under hans tid som statsminister.

Vilket han redan har gjort med fritsen och blattarna som skt varandra i GBG. S svetsarn hade redan satt ribban lgt.
Citera
2015-08-21, 14:43
Medlem
staticages avatar
Jag tycker det r tragiskt,att fokus flyttats ifrn morden till att handla om frmlingsfientlighet eller att SD uttnyttjar situationen.

Tycker det r osmakligt att inte statsminister gr ut och pratar om det,det skulle man gjort i vilket land som helst,nr oskyldiga blir slaktade.
Citera
2015-08-22, 20:31
Medlem
Passepartouts avatar
Kinberg Batra svarar p vad hon tnker nr hon lser och hr debatten om IKEA-morden p sociala medier. Tydligen har hon haft samtal med Angela Merkel om morden (undrar vad som sades). Det mrkliga r att hon talar om utanfrskap och komma i arbete, inte det som hade med morden att gra.

22/8
Anna Kinberg Batra (M partiledare), Nyhetsmorgon TV4 (ca.3:40 min in i programmet)

vriga svenska politiker som uttalat sig
Senast redigerad av Passepartout 2015-08-22 kl. 20:33.
Citera
2015-10-28, 22:28
Medlem
DoctorBallss avatar
Hrde idag att Ibrahim Baylan representerade sveriges regering p en av de ddades begravining i Trollhtte morden. Det r Bra, den dde killen r vrd det och mer.

Vet ju inte om ngon av de mrdade p ikea har begravts nnu, men rimligtvis borde s ha skett. Vem var det som representerade regeringen dr? Ngon frn sveriges regering som visade att de tmisntone vet lite hut?

Stefan Lfven ditt tvbenta helvetets fiasko! Hr du mig?
Senast redigerad av DoctorBalls 2015-10-28 kl. 22:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in