PM frn satan
Det var som vilken annan dag som helst. Livet rullade p. Tills jag satte mig framfr datorn den kvllen. Loggade in p flashback och sg att jag hade ftt ett olst PM. Det var frn Satan tydligen, det ld: Mouhahahahahhahaha du skall brinna i helvetet!
PMa tillbaka och sa att jag inte trodde p han. Fan.. vem r s sjuk s han skriver dessa saker? Detta var inte nthat.. detta var sataniska ondska ver internet! Jag ringde Aftonbladet och frgade om dom kunde gra ett reportage om detta. Min existens var ju hotad jag skulle brinna i helvetet. Aftonbladet svarade med att jag kunde dra t helvetet och la p. Var Aftonbladet med p den sataniska konspirationen? Kndes mig riktigt nervs nu. Svettades, det var riktigt varmt. Det mste ha varit 40 grader varmt, jag var tvungen kolla till AC:n den stod p helvetet. Det var omjligt att skruva ner vrmen. Drren slammades till det var fullkomligt omjligt att ppna den. Den mste ha varit 60 grader varmt nu. Dataskrmen exploderade och det brann verallt nu. Jag frskte ppna fnstret men det gick inte. Jag frskte sl snder rutan med ett basebolltr med det var fullkomligt omjligt. Jag hade cirka 10 sekunder kvar att leva och det enda jag kunde tnka p var det sataniska PM:et, spelades upp i huvudet om och om igen...